تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت مجموعه ورزشی استان تهران پلمپ شد

حسن میرزا آقابیک عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دی ماه افزون بر یک هزار و 300بازدید از مجموعه های ورزشی استان تهران صورت گرفت که از این تعداد هفت مجموعه به دلیل نداشتن پروانه فعالیت پلمپ شدند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: همچنین در بازه زمانی 15آبان تا آذرماه نیز یک هزار و 664 بازدید از مجموعه های ورزشی استان تهران صورت گرفت که از این تعداد فعالیت 498 باشگاه غیر مجاز به همراه 56 مجموعه ورزشی که از مکمل های ورزشی غیر مجاز استفاده می کردند، گزارش شد.
به گفته میرزا آقابیک در استان تهران 2 هزار و 200 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی فعالیت دارند.
وی همچنین از پالایش مدیران هیات های ورزشی استان تهران خبرداد و گفت: برای حضور مقتدر در المپیک 2020 توکیو ژاپن و 2018 آسیایی جاکارتا اندونزی، عملکرد و توانمندی مدیران هیات های ورزشی استان تهران مورد ارزیابی قرار می گیرند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:امین کمالی فر- انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت مجموعه ورزشی استان تهران پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..