تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان: از امتیاز خانگی به بهترین شکل استفاده می کنیم

مهدی مومنی روز پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن داریم اما سعی می کنیم یک بازی زیبا ارائه دهیم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: هر بازی شرایط و حساسیت های خاص خود را دارد و نمیتوان گفت از پیش،برنده یا بازنده هستیم اما در هر صورت تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام می دهیم.
وی با اشاره به این که در روزهای گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم گفت: به لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار داریم و بعد از برد استقلال انگیزه و نشاط خوبی در تمرینات داشتیم.
مومنی ادامه داد: تمام بازیکنان مصمم به پیروزی در بازی فردا هستند و این موضوع نقطه قوت ما مقابل سپاهان است.
وی با اشاره به این که سپاهان تیمی خوب و از مهره های ارزشمند بهره می برد گفت: برای اینکه شرایطمان در جدول بهتر شود بدنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.
هافبک تیم استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم هواداران در این بازی همچون گذشته به حمایت تیم خودشان آمده و سکوها ورزشگاه را پر کنند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
استقلال خوزستان با کسب 21 امتیاز در جایگاه دهم و سپاهان اصفهان با کسب 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
6002خبرنگار : پارسا شاکری
انتشار دهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان: از امتیاز خانگی به بهترین شکل استفاده می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..