تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی هستند

به گزارش ایرنا، سردار حسین روز یکشنبه در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران با حضور فرماندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سرسرای ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: در طول تاریخ هر ملت و گروهی را به عقبه و پیشینه آن می شناخته اند که عقبه و پیشینه ایران اسلامی شهدا هستند.
وی اظها داشت: شهدا بنا به وظیفه ای که قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) مشخص نموده اند برای حفظ ارزشهای اسلامی، تمامیت ارضی و دفاع از جان و مال و ناموس ملت، بدون هیچ گونه چشم داشتی مادی جان خود را فدا کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا متعلق به هیچ گروه، حزب، قوم و مذهب خاصی نیستند بلکه متعلق به تمام ملت ایران هستند.
وی با بیان اینکه شهدا قدرت نرم ایران اسلامی هستند بیان کرد: این قدرت بازدارندگی خون شهداست که به دشمنان اجازه مداخله نظامی نداده و نخواهد داد.
وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و پاسداری از نظام و دستاوردهای آن و هوشیاری در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان است.
فرماندار سیب و سوران نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا گرامی بداریم یاد و خاطره کسانی را که بزرگترین هنرشان شهادت بود.
عبدالصمد عیسی زاده افزود: پیروی شهدا و ایثارگران از حضرت امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابر قدرتهای جهان شد.
وی اظهار داشت: امنیت و آسایشی را که ما امروز از آن برخورداریم نتیجه از خودگذشتگی و ایثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این مکتب شهید و شهادت از ابتدای قیام انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و در عصر حاضر شهدای وحدت و مرزبانی ادامه داشته و خواهد داشت.
فرماندار سیب سوران با بیان اینکه مکتب شهیدان ایثار و از خودگذشتگی است اظهار داشت: کشور ایران از بحرانهای بسیاری که مستکبران و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده اند به برکت مکتب شهادت به آسانی عبور کرده است و در واقع شهیدان مشعل داران و نقشه راه برای نسل های آینده هستند.
به گزارش ایرنا در آیین یادواره شهدای شهرستان سیب سوران مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، امام جمعه شهرستان، معتمدان و مسئولان دستگاهای اجرائی نیز حضور داشتند.
7308 **6081 خبرنگار: شعیب بردبار**انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..