تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص اعتبار برای آبیاری های نوین

کرمان؛

مدیر کل آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از 65هزار هکتار از اراضیشرق استان به سیستم های نوین آبیاری مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، زارع امروز در سفر به شهرستان ریگان وبازدید از اجرای سیستم های نوین آبیاری در این شهرستان گفت: با توجه به اینکه اجرای سیستم های نوین آبیاری در شرق استان از ضروریات می باشد در گذشته در این شهرستانها در این زمینه کم کار شده است .
وی بیان داشت :در اجرای سیستم های نوین آبیاری در این شهرستان در زمینهاعتبارات هیچ محدودیتی وجود ندارد وهرچه قدر کشاورزان استقبال کنند دولت نیز اعتبارات بلاعوض 85درصدی در اختیار انها قرار خواهد داد .
مدیر کل آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی ابراز داشت : امسال برای اجرای سیستمهای نوین آبیاری دولت بیش از 240میلیارد ریال اعتبار از طریق اسناد خزانه برای توسعه سیتم های نوین ابیاری اختصاص داده است.
زارع افزود: همچنین صندوق ملی نیز 500میلیون دلار را در اختیار سازمان جهت اجرای این سیستم های نوین تخصیص داده است .
وی گفت: اعتبارات تخصیص یافته در کشور برای یک میلیون وششصد هزار هکتار از اراضی کشور در نظر گرفته شده است.
مدیر کل آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی افزود: با توجه به اینکه کشور ایراندر محدوده خشک ونیمه خشک قرار دارد یکی از روشهایی که در بهروری وافزایش راندمان وحفظ وصیانت از اب کمک می کند ساانه های نوین ابیاری است .
در شهرستان ریگان تا کنون بیش از 1800هکتار از اراضی ریگان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شد اند.
انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص اعتبار برای آبیاری های نوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..