تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحيه‌ای نمادين به رنگ آب و آتش/ جشنواره تجسمی فجر كار خود را آغاز كرد

آیین افتتاحیه نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار شد.

نهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افتتاح شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره تجسمی فجر با یاد کردن از حادثه دیدگان و آتش نشانان فداکار حادثه آتش سوزی در مجتمع پلاسکو تهران و با حضور هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و تعدادی از مدیران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مجلس شورای اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیر کل هنرهای تجسمی، مجتبی آقایی رئیس نهمین جشنواره تجسمی فجر، جمشید حقیقت شناس دبیر هنری جشنواره، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرمندان انقلاب و دفاع مقدس، ناصر پلنگی، اصغر تجویدی، محمدباقر آقامیری، علی اکبر صادقی، رضا نامی، علی قلم سیاه، اصغر کفشچیان مقدم، سید مسعود شجاعی طباطبایی، کامبیز درمبخش و... از جمله حاضران در مراسم بودند.
 
این جشنواره به شکل نمادین با یاد و خاطره شهدای آتش نشان آغاز به کار کرد. به طوری که امیر راد که اجرای مراسم را به عهده داشت، با لباس آتش نشانان به اجرای مراسم پرداخت و در ابتدای مراسم به احترام درگذشت آتش نشانان در حادثه پلاسکو حاضران ایستاده یک دقیقه سکوت کردند. 

نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های بدیع و خلاقانه هنری و پژوهشی با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنرهای معاصر تهران از 3 الی 30 در موزه هنرهای معاصر تهران و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در این مراسم بخش تجسمی خبرگزاری مهر به عنوان رسانه منتخب و فعال حوزه هنرهای تجسمی معرفی و تقدیر شد.
 
 
 
در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحيه‌ای نمادين به رنگ آب و آتش/ جشنواره تجسمی فجر كار خود را آغاز كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..