تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمايي شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آيين رونمايی از پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و «مجموعه آثار منتخب مردمی» ادوار گذشته جشنواره، عصر امروز سوم بهمن ماه در موزه سينما برگزار شد. 
 
پيش از اين قرار بود این مراسم در روز جمعه اول بهمن ماه برگزار شود اما به احترام جان‌باختگان حادثه دردناک ساختمان پلاسکو، خانواده‌های عزادار و مردم لغو شد.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از پوستر جشنواره سی‌وپنجم که منقش به تصویر مرحوم علی حاتمی است؛ مجموعه آثار منتخب مردمی ادوار گذشته جشنواره (فیلم‌های برگزیده تماشاگران) نیز رونمایی خواهد شد.

گزارش لحظه به لحظه اين مراسم را در ادامه بخوانيد:

19:00 هنوز مراسم به شكل رسمی آغاز نشده. در حال حاضر مهمانان يكی پس از ديگری خود را به موزه سينما می‌رسانند. در ميان آنها چهره‌هايی هنری همچون سعيد راد، حبيب ايل بيگی، حميد فرخ نژاد، منصور لشكری قوچانی، مجيد مظفری، محمدحسين قاسمی به چشم می‌خورند.

19:22 همچنان خبری از شروع مراسم به طور رسمی نيست! مستانه مهاجر، پژمان بازغی، محمدعلی كشاورز، مصطفی كيايی، محمدرضا شريفی نيا، مسعود اطيابی، ابوالحسن داوودی، بيتا منصوری هم به جمع مهمانان پيوستند.

19:25 مراسم رونمايی از پوستر سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر، با پخش سرود ملی كشورمان آغاز شد. اجرای مراسم را اميد روحانی برعهده گرفت.

19:29 اميد روحانی در سخنانی به تمجيد جايگاه زنده ياد علی حاتمی در سينمای كشورمان پرداخت. روحانی در سخنان خود با اشاره به خداحافظی بيست ساله علی حاتمی از سينمای ايران گفت: سينمای ايران هر روز بيش از پيش خلأ وجود امثال علی حاتمی را احساس می‌كند. او سينماگری بود كه تنها به آنچه غرب برای سينما به ارمغان آورده بود تكيه نكرد؛ بلكه تلاش كرد سينمای ايرانی را تعريف كند.

19:39 پس از صحبت‌های روحانی، فيلم مستندی به كارگردانی عزيز ساعتی با محوريت زنده ياد علی حاتمی (سعدی سينمای ايران) پخش شد.

در ادامه مراسم پوستر سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر رونمايي شد.

پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمايي شد

ادامه دارد/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمايي شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..