تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات بارداری | چگونه در بارداری خنک و از گر گرفتی خلاص شویم

مشکلات بارداری | چگونه در بارداری خنک و از گر گرفتی خلاص شویم.ممکن است مسخره به نظر برسد اما غذاهای تند مانند فلفل گرم نیز می‌تواند به شما در خنک شدن کمک کند.

مشکلات بارداری

خنک شدن با هندوانه در دوران بارداری
هندوانه علاوه بر تأمین مواد غذایی مهم، یک ادرار آور طبیعی است. تقریبا 75 درصد از زنان باردار از درجه‌ای از احتباس مایعات رنج می‌برند و ویتامینB، C، بتا کاروتن، و اسید فولیک موجود در هندوانه برای کاهش گرگرفتگی‌های بارداری مؤثر است، همچنین هندوانه می‌تواند به تنظیم حرکات روده کمک کند.

حفظ آب کافی در بدن با انواع توت‌ها
مصرف توت در بارداری به شما کمک کند تا آب بدن خود را نگه دارید. زغال‌اخته، توت‌فرنگی، تمشک و سایر میوه‌های حاوی آنتی‌اکسیدان به بهبود آسیب‌های حاصل از استرس‌های روزانه کمک می‌کنند. می‌توانید میوه‌های شیرین با قدرت خنک‌کنندگی بالا را به عنوان یک میان وعده سالم در این فصل انتخاب کنید.

سبزیجات برگ سبز تیره خنک‌کننده در بارداری
برگ سبزیجات تیره علاوه بر خاصیت خنک‌کنندگی و تأمین آب بدن دارای خواص فراوان دیگر نیز هستند. این سبزیجات حاوی مواد مغذی مانند ویتامین های A، C، K، و اسید فولیک هستند. این سبزیجات اکثراً حاوی 80 تا 95 درصد آب هستند.

چای سرد خنک‌کننده در بارداری
چای سرد در طول تابستان گرم فقط مهمان نواز خوب نیست، بلکه یک خنک‌کننده خاموش است. از آنجا که در دوران بارداری توصیه به کاهش مصرف هر نوع کافئین موجود در چای سیاه یا سبز می‌شود استفاده از یک چای گیاهی راه حل خوبی است.

فلفل
ممکن است مسخره به نظر برسد اما غذاهای تند مانند فلفل گرم نیز می‌تواند به شما در خنک شدن کمک کند. با تعریق بیشتر گرما از بدن خارج می‌شود.
اینها تنها مواد غذایی خنک‌کننده در دسترس شما نیستند، می‌توانید راهی آسان چون یک تکه بستنی را امتحان کنید ولی باید بدانید بعد از مدتی از توانایی خنک‌کنندگی داخلی سیستم بدن شما کم خواهد شد پس بهتر است از میان وعده‌های مغذی و سالم به عنوان خنک‌کننده استفاده کنید.

مام

اخبار مرتبط :

مشکلات بارداری در دوران حاملگی نوزاد دختربیشتراست یا پسر؟

حل مشکلات بارداری با طب سنتی

مشکلات بارداری در فصل زمستان

سوء‌تغذيه دختران، مشكلات بارداري به بار مي‌آورد

مشکلات رایج حاملگی دوقلویی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات بارداری | چگونه در بارداری خنک و از گر گرفتی خلاص شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..