تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی وضعیت جوی تهران

در طی چند روز آینده نیز جوی پایدار با اعلام مدیر کل سازمان هواشناسی در تهران حاکم است و تنها پدیده ی آب و هوایی در پایتخت و کرج وزش باد است و وضعیت آلودگی هوا هم چنان در تهران جاری است اما در سواحل جنوبی بارش های نسبتا شدیدی رخ خواهد داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حرکت جریانات مرطوب در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور گفت: این جریان هوایی موجب بارش باران شدید در این مناطق شده است. همچنین در نیمه جنوبی گزارش‌هایی از شروع بارندگی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، فارس، کهکیولیه و بویراحمد گزارش‌هایی داشته‌ایم که در مناطق سردسیر این استان، بارش‌ها به صورت برف بوده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی هوا طی دو روز آینده گفت: در مناطق جنوبی شاهد ادامه بارش‌ها خواهیم بود که در 24 ساعت آینده استان‌های فارس، هرمزگان، خراسان و شرق مازندران شاهد بارش باران خواهند بود. همچنین در نوار شمالی امروز شاهد عبور موجی خواهیم بود که موجب کاهش دما بخصوص در مناطق شمال شرق و سواحل جنوبی خزر می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی وضعیت جوی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..