تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ماشین برف‌روبی مدرن در روسیه

کشور روسیه به دلیل اقلیم و شرایط جوی خاصی که دارد در یک اقدام جالب یک ماشین برف روبی مدرن را طراحی و رونمایی کرد که باعث می شود برف های سنگین خیابان ها به سرعت پاکسازی شود و باعث تسهیل رفت آمد مردم شهرهای مختلف روسیه شود این ماشین مدرن دست طلا نام دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، این ماشین که “دست طلا”(Golden Hands)  نام دارد در روسیه آزمایش شده و با موفقیت توانسته خیابان‌ها را از انبوهی از برف پاکسازی کند.

بارش برف در پایتخت روسیه مسکو به میزانی است که مسئولان امر را بر آن داشته تا راه حلی برای آن پیدا کنند.

این ماشین دارای دو بازوی آهنی و شبیه گاوآهن بوده که برف‌های خیابان را درو کرده و روی یک تسمه در حال حرکت و سپس در کامیونی که در پشت آن قرار دارد می‌ریزد.

بارش برف سنگین و بادهای قوی در پایتخت روسیه اغلب سبب کاهش سرعت عبور و مرور و تاخیر در پروازهای متعدد می‌شود.

Golden Hands با طراحی منحصر به فرد خود می‌تواند به حل مشکلاتی که اغلب پس از بارش برف در شهرهای بزرگ پدید می‌آید کمک کند.

پیشتر این برف‌ها پس از جمع آوری به آب رودخانه‌ها ریخته می‌شد اما در حدود 15 سال قبل یک پژوهش نشان داد که مواد شیمیایی و گرد و خاک موجود در برف‌های پارو شده، بدترین آلاینده‌هایی هستند که می‌توانند آب رودخانه‌ها را آلوده کنند.

از آن زمان به بعد این برفها به مرکز ذوب برف انتقال داده شده و تحت فرآیند حذف آلاینده‌ها و مواد شیمیایی قرار گرفته و پس از آن به آب رودخانه مسکو ریخته می‌شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ماشین برف‌روبی مدرن در روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..