تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ روز دیگر، پایان عملیات آواربرداری پلاسکو/ تذکر پلیس فتا به یک سایت در مورد انتشار اخبار پلاسکو

۴ روز دیگر، پایان عملیات آواربرداری پلاسکو/ تذکر پلیس فتا به یک سایت در مورد انتشار اخبار پلاسکو

جلال ملکی با اشاره به فعالیت ۶ دستگاه بیل مکانیکی حرفه ای و زنجیره ای در محل حادثه پلاسکو اظهارکرد: یکی از نگرانی های ما وجود یک آوار بتنی بسیار سنگین در ضلع غربی بود که صبح امروز در یک عملیات بسیار حساس و نفس گیر این آوار بتنی با دو دستگاه بیل مکانیکی به حالت ایمن سازی شده در آمد و به سمت پایین حمل شد .

وی افزود: با آواربرداری از ضلع غربی شرقی و جنوبی به پیکر هیچ یک از شهدا نرسیدیم. در ضلع جنوبی و شرقی عملیات نخاله برداری انجام شد و در حال حاضر تنها ضلع غربی باقی مانده است .

ملکی با اشاره به شایعاتی مبنی بر پیدا کردن پیکر یکی از شهدا طی ساعات گذشته عنوان کرد: طبیعی است که در عملیات آواربرداری به وسایل متعلق به آتش نشان ها روبرو شویم . ساعتی قبل نیز یک کلاه، یک دستگاه تنفسی و... برخورد کردیم وباورمان بر این بود که در این منطقه پیکری وجود داشته باشد. کنکاش های لازم را انجام دادیم و در نهایت چیزی یافت نشد.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که علت اصلی حادثه پلاسکو چه بوده است ، تصریح کرد: برای پاسخ دادن به این سئوال باید منتظر ماند تا عملیات به طور کامل انجام شود و کارشناسان در محل حاضر شوند. احتمالا تمام مستندات تا حد زیادی از بین رفته اند و علت حادثه در نهایت باید با تحقیقات میدانی، ازمایشی وصحبت با مالکان بررسی شود. در حال حاضر علت یابی این موضوع در اولویت ما نیست.

وی در پایان با اشاره به زمان اتمام آواربرداری گفت: حجم آوار بالاست و به هزاران تن می رسد. براین اساس فکرمی کنیم ظرف سه تا چهار روز آینده به پایان برسد.

تذکر پلیس فتابه یک سایت در مورد انتشار اخبار حادثه پلاسکو

میزان نوشت: رئیس پلیس فتا تهران گفت: به یک سایت در مورد انتشار اشتباه اخبار حادثه پلاسکو تذکر دادیم.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان اظهار داشت: در خصوص شایعاتی که در باره ساختمان پلاسکو مطرح می شود، به یک سایت که اخبار را به صورت اشتباه منتشر کرده بود، تذکر دادیم و مسئولان آن اشتباه را اصلاح کردند.

وی ادامه داد: برخی افراد با انتشار فایل های صوتی ادعاهایی را مطرح می کنند که به هیچ وجه صحت ندارد.

به گفته رئیس پلیس فتا،مردم باید به این منابع توجه نکرده و اخبار را از طریق صدا و سیما دنبال کنند. ضمن اینکه خبرنگاران حاضر در صحنه نیز زحمات زیادی را در انتشار اخبار کشیدند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ روز دیگر، پایان عملیات آواربرداری پلاسکو/ تذکر پلیس فتا به یک سایت در مورد انتشار اخبار پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..