تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به تظاهرات گسترده آمریکایی‌ها

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، در تازه‌ترین پیام توئیتری‌اش به تظاهرات گسترده و میلیونی آمریکایی‌ها در مخالفت با ریاست‌جمهوری وی، واکنش نشان داد. وی این پرسش را مطرح کرد که آیا تظاهرکنندگان شهر واشنگتن و دیگر نقاط آمریکا در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری این کشور شرکت کرده بودند یا خیر. 

ترامپ در پست توئیتری خود نوشت: روز گذشته، تظاهرات مردم را دیدم؛ اما، مدام به این فکر می‌کردم که ما اخیراً در این کشور، انتخابات برگزار کردیم. چرا این افراد در انتخابات شرکت نکردند. 

وی در توئیت دیگری نوشت: تظاهرات مسالمت‌آمیز نشان‌دهنده بالاترین درجه دموکراسی در این کشور است. همیشه به حقوق مردم برای بیان نظراتشان احترام می‌گذارم؛ حتی اگر با آن‌ها موافق نباشم.    در ادامه مطلب آمده است: روز شنبه و در نخستین روز از ریاست‌جمهوری ترامپ، دست‌کم سه میلیون نفر از مخالفان وی در واشنگتن و شهرهای سراسر جهان دست به تظاهرات زدند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در تظاهرات روز گذشته در واشنگتن، پایتخت آمریکا، شمار زیادی از ساکنان شهرهای نیویورک، بوستون، شیکاگو و لس‌آنجلس شرکت کرده بودند. 

حدود نیم میلیون نفر روز گذشته، در تظاهرات بانوان آمریکایی علیه سیاست‌های ضدزن ترامپ، شرکت کردند. این تظاهرات در پارک «نشنال مال» و خیابان‌های اطراف آن در واشنگتن برگزار شد. 

سمبل فعالان حقوق ‌زنان در این تظاهرات از ترامپ خواست به جای ایجاد چنددستگی در آمریکا، برای متحد کردن مردم این کشور تلاش کند. وی افزود: اگر ترامپ طرح خود را مبنی بر ثبت اطلاعات مسلمانان این کشور عملی کند، ما همگی به عنوان مسلمان ثبت‌نام خواهیم کرد. «برنی سندرز»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا و «هیلاری کلینتون»، رقیب دموکرات ترامپ در دور نهایی این رقابت‌ها، در پیام‌های توئیتری خود از تظاهرکنندگان اعلام حمایت کردند. «جان کری»، وزیر امور خارجه آمریکا، نیز در تظاهرات روز گذشته‌ی بانوان آمریکایی شرکت کرد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به تظاهرات گسترده آمریکایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..