تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرورش ماهیان خاویاری دریای خزر در گمیشان توسعه می‌یابد

به گزارش افکارنیوز،

امیر شیر توماج ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احیای بندر سبز تجاری گمیشان را در حال پیگیری هستیم و موضوعات گردشگری در سواحل چارقلی و تکمیل پروژه‎های نیمه تمام را دنبال می‎کنیم.

فرماندار شهرستان گمیشان با بیان اینکه طرح پرورش ماهیان خاویاری که 200 هکتار آن در حال انجام است، گفت: پرورش ماهیان در قفس نیز در نزدیکی بندر خواجه نفس در حال انجام است.

توماج با بیان اینکه برند شهرستان گمیشان از سال‎های قبل ماهیان خاویاری است، افزود: امروز دریا آن کارایی را ندارد و ما به دنبال تغییر کاربری دریا هستیم و موضوعاتی مانند میگو، پرورش ماهیان خاویاری و ماهیان در قفس می‎تواند ما را در این اهداف کمک کند.

وی تاکید کرد: پرورش شترمرغ  و پرورش شتر را در قالب اقتصاد مقاومتی در حال پیگیری هستیم و امیدواریم در ایام الله دهه فجر بتوانیم میدان دام را در گمیشان کلنگ‌زنی کنیم.

فرماندار شهرستان گمیشان با بیان اینکه افتتاح کانال آبرسانی سایت میگو با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان، افتتاح 11 استخر پرورش میگو با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان، افتتاح مرکز جامع سلامت با اعتباری بالغ بر 750 میلیون از دیگر پروژه‎هایی است که افتتاح می‎شود.

توماج گفت: در 4 سال دولت تدبیر و امید با کمک خیران توانستیم میزان مدارس فرسوده را کاهش دهیم و 30 درصد از مدارس بهسازی شده و نیاز است 40 درصد دیگر از مدارس بهسازی شود.

وی به  کلنگ‎زنی و آسفالت بند بصیرآباد شهرستان گمیشان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: جاده آلتین تخماق به سمین شهر با مسافت 3.5 کیلیومتر، جاده گمیش‎تپه ناردانلی با مسافت 10 کیلومتر در نوروز امسال به بهره‎برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان گمیشان افزود: کلنگ‎زنی کارگاه پرورش و تکیثر میگو 100 میلیون قطعه‎ای با اعتبار یک میلیارد تومان و اشتغال 30 نفر در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت.

توماج اظهار داشت: یکی از پروژه‎های مهمی که در استان در راستای اقتصاد مقاومتی وجود دارد سایت پرورش میگو است که می‎تواند در 10 هزار هکتار اشتغالزایی خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون همه بچه میگوهایی که در این سایت پرورش داده می‎شد از جنوب می‎آمد و با اجرای این طرح در گمیشان تولید خواهد شد، افزود: آب‎شیرین کن با هزینه 200 میلیون تومان، افتتاح کودپاش دامی با اعتبار 200 میلیون تومان  از دیگر پروژه‎های ما در ایام الله دهه فجر است.

فرماندار شهرستان گمیشان تاکید کرد: در حوزه مدیریت توزیع برق و شهرداری سیمین‎شهر توانسته‎ایم کارهای خوبی را انجام دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرورش ماهیان خاویاری دریای خزر در گمیشان توسعه می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..