تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین مزایده جایگاه های سوخت در سال جاری برگزار می شود

مشاور سازمان خصوصی سازی، از برگزاری سومین مزایده جایگاه های سوخت طی سال جاری، در تاریخ 24 بهمن خبر داد.

سید جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری سومین مزایده جایگاه های سوخت در سال جاری، افزود: 60 جایگاه سوخت برای این مزایده در نظر گرفته شده که از این تعداد حدود 13 عدد در استان ها پخش خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص دومین مزایده مربوط به جایگاه‌های سوخت در سال جاری در 22 آذرماه عنوان کرد: در این مزایده تقریبا 40 جایگاه عرضه  شد که این تعداد در 14استان بود، این درحالی است که ارزش ریالی مزایده 22 آذرماه حدودا 270 میلیارد تومان بوده است.

سبحانی در ادامه تصریح کرد: نخستین مزایده امسال جایگاه‌های سوخت در تاریخ 15 شهریور برگزار شد که حدود 140 جایگاه سوخت برای آن درنظر گرفته شده بود که حدود 69 جایگاه آن به فروش رفت.

مشاور سازمان خصوصی سازی، تصریح کرد: در دولت یازدهم سعی شده شرایط مزایده خصوصی واقعی، حضور پیدا کند بطوریکه بتواند در جایگاه سوخت دیده شود.

سبحانی از ابراز امیدواری نسبت به استقبال شهروندان در این مزایده خبر داد و گفت: جایگاه های سوخت ، موقعیت مناسبی دارند که به نفع خریدار است و شرایط خوبی را برای آنها رقم زده است.

مشاور سازمان خصوصی سازی، از برگزاری سومین مزایده جایگاه های سوخت طی سال جاری، در تاریخ 24 بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین مزایده جایگاه های سوخت در سال جاری برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..