تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط پیش فروش دنا و رانا توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

شرایط پیش فروش دنا و رانا توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

آگهی فروش گروه صنعتی ایران خودرو ویژه بهمن ماه 1395، شرایط پیش فروش پلکانی چهار مرحله‌ای تمامی محصولات تولیدی خود را اعلام کرد که جزییات آنان به شرح زیر است.
در این طرح پیش فروش ویژه بهمن ماه 95، دو جدول متفاوت با موعد تحویل شهریورماه 96 و آذرماه 96 در نظر گرفته شده است که در آن محصولاتی همچون خانواده پژو 206 هاچ بک، خانواده پژو 206 صندوق دار، خانواده پژو 405، خانواده پژو پارس، خانواده سمند، خانواده رانا و در نهایت خانواده دنا دیده می‌شود که برای هرکدام از آنان چهار مرحله پیش پرداخت‌ متفاوت در نظر گرفته شده است که می‌توانید از جزییات آن در جدول انتهای مطلب مطلع شوید.
گفتنی است که مراحل و مبالغ پرداختی در هر جدول با یکدیگر برابر است، ولی سود مشارکت بین آنان متفاوت است که سود مشارکت موعد تحویل آذرماه 96 حدود "یک" درصد بیشتر از موعد تحویل شهریورماه 96 است، البته به غیر از خانواده رانا که در هر دو جدول سود مشارکت 26 درصد دارد. در جداول زیر می‌توانید شرایط دقیق فروش محصولات ایران خودرو را مطالعه نمایید.

شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو

علاوه بر این‌ها، یکسری هدایا هم برای تمامی محصولات تولیدی ایرانخودرو در نظر گرفته شده و در جدول مربوطه آورده شده است که البته بیشتر همان تخفیف‌های بعد از فروش به شمار می‌آیند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط پیش فروش دنا و رانا توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..