تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوار ناکامی‌های نفت با دایی به پایان می‌رسد؟!

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 5 دیدار به پایان می‌رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

پرونده بازی‌های هفته هجدهم فردا با انجام 5 دیدار بسته می‌شود و سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم گسترش فولاد هستند.

 

 

پرسپولیس – گسترش فولاد /سرخپوشان پایتخت به دنبال سبقت از تراکتورسازان

 

سرخپوشان پایتخت فردا ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای شاگردان کمالوند هستند.

 

 

شاگردان برانکو هفته گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل تیم فولاد خوزستان داشتند و با کسب 3 امتیاز این بازی فاصله‌شان را با رقیب خود تراکتورسازی زیاد کردند.

 

 

آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران خود مقابل گسترش فولاد هم به برتری دست یابند تا اختلاف امتیازی‌شان با تراکتورسازی را بیشتر کنند اما کار سختی پیش رو دارند. در آن سوی میدان شاگردان کمالوند به راحتی اجازه گلزنی به حریفشان نمی‌دهند و تاکنون 13 گل دریافت کرد‌ند.

 

 

تیم گسترش فولاد با 24 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و این تیم قصد دارد با برد این بازی علاوه بر ارتقای جایگاهش در جدول به طور غیر مستقیم هم به همشهری خود تراکتورسازی برای کاهش اختلاف امتیازش به پرسپولیس کمک کند.

 

 

برانکو برای اینکه بازیکنانش دچار غرور کاذب نشوند بیان کرده که هنوز به هدفش در پرسپولیس نرسیده است.

 

 

نتیجه بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

 

 

محسن مسلمان به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیست اما برانکو نگران این موضوع نیست چرا که سروش رفیعی می‌تواند جایگزین مناسبی برای مسلمان در خط میانی باشد.

 

 

احمد صالحی به همراه کمک‌هایش سعید قاسمی، محمدرضا مدیرروستا و محمد ملکی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. هدایت ممبینی هم ناظر بازی است.

استقلال خوزستان – فولاد مبارکه اصفهان/رویارویی ویسی با شاگردان سابقش

 

 

آبی پوشان اهوازی فردا ساعت 14:45 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان زردپوشان اصفهانی هستند.

 

شاگردان پورموسوی هفته گذشته برد دلچسبی مقابل آبی پوشان پایتخت بدست آوردند. بر این اساس آن‌ها با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان می‌روند تا با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا بدهند.

 

 

آبی پوشان اهوازی شکست سنگینی در بازی رفت متحمل شدند. بر این اساس آن‌ها برای جبران آن شکست پا به زمین مسابقه می‌گذارند.

 

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی در چند هفته اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و آخرین باخت آن‌ها مقابل گسترش فولاد بود. بر این اساس آن‌ها برای تداوم روند رو به رشد خود به مصاف حریف اهوازی خود می‌روند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

 

 

 

عبداله ویسی هفته گذشته بعد از گل دوم تیمش به نفت تهران دچار افت فشار شد و به بیمارستان انتقال یافت.

 

اکنون وضعیت جسمانی ویسی مناسب است و قصد دارد مقابل تیم سابقش به برتری دست یابد.

 

 

 

عبداله ویسی چهره ویژه این بازی است چرا که مقابل تیم سابقش استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. وی شناخت خوبی از تیم سابقش استقلال خوزستان دارد و همین موضوع کار قهرمان فصل گذشته را سخت می‌کند.

 

 

 

محمد طیبی از استقلال خوزستان و شجاع خلیل‌زاده از سپاهان به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نیستند.

 

 

 

 

رضا مهدوی به همراه کمک‌هایش آرمان اسعدی، فرزاد بهرامی و علیرضا حیدرپناه تیم داوری این بازی تشکیل می‌دهند. محسن قهرمانی هم ناظر بازی است.

 

 

پدیده خراسان – نفت تهران/شاگردان دایی به دنبال قطع نوار ناکامی

 

 

تیم فوتبال پدیده خراسان فردا ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن مشهد پذیرای شاگردان دایی است.

 

شاگردان مهاجری چند هفته طعم برد را نچشیدند و سه بازی اخیرشان هم با نتیجه شادی به پایان رساندند. آخرین برد پدیده مقابل ماشین سازی در هفته یازدهم بوده است.

 

 

به هر حال تیم پدیده از ابتدای فصل تا کنون تغییر محسوسی در جایگاهش ایجاد نشده و با 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

 

 

در آن سوی میدان، تیم نفت تهران در ابتدای فصل وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی داشت اما اکنون روند نزولی پیدا کرده و سه شکست متوالی را در هفته‌های اخیر بدست آورده است.

 

 

شاگردان دایی قصد دارند با برد این بازی نوار ناکامی‌هایشان را قطع کنند اما کار سختی در مشهد پیش رو دارند.

 

 

نتیجه بازی رفت دو تیم با پیروزی 3 بر صفر نفت تهران به پایان رسید و باید دید نفتی‌ها می‌توانند در بازی برگشت هم این برد پر گل را تکرار کنند یا نه!!

 

 

محمدرضا ناصحی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم پدیده در این بازی نیست.

 

 

علی دایی هم بعد از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت می‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند و هدایت تیمش را بر عهده بگیرد. شاهین حاج بابایی به همراه کمک‌هایش ایوب غلامزاده، امیر مبشر و علی صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. اسماعیل صفیری هم ناظر بازی است.

 

 

سایپا تهران – سیاه جامگان/جدال ته‌ جدولی‌ها

 

 

نارنجی‌پوشان سایپا فردا ساعت 15 در ورزشگاه پاس قوامین تهران پذیرای شاگردان خداداد عزیزی هستند.

 

 

هر دو تیم وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند. بر این اساس هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این بازی هستند تا به رتبه دوازدهم صعود کنند.

 

 

 

همچنین تیم‌های فوتبال سایپا و سیاه جامگان با 12 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند.

 

 

به هر حال باید دید جدال دو تیم ته جدولی به نفع کدامیک به پایان می‌رسد؟!

 

 

حسین زرگر به همراه مهدی الوندی، محمد راهی و وحید صالحی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. حسین عسگری هم ناظر بازی است.

 

 

ذوب آهن – فولاد خوزستان/ذوبی‌ها به دنبال تثبیت جایگاه سوم

 

 

سبز پوشان اصفهانی فردا ساعت 16:40 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان شاگردان سعداوی هستند.

 

 

تیم ذوب آهن هفته گذشته مقابل سایپا متوقف شد اما همچنان با 29 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

 

 

این تیم قصد دارد به روند رو به رشد خود ادامه بدهد و با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بماند.

 

در آن سوی میدان به شاگردان سعداوی هفته گذشته شکست سنگینی مقابل سرخپوشان پایتخت متحمل شدند.

 

 

آن‌ها برای جبران شکست هفته قبل به مصاف شاگردان مجتبی حسینی می‌روند اما کار سختی مقابل تیم با انگیزه ذوب آهن پیش رو دارند.

 

نتیجه بازی رفت دو تیم با برد 2 بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

 

 

علیرضا فغانی به همراه کمک‌هایش رضا سخندان،‌ محمدرضا منصوری و یاسر همرنگ تیم داوری این بازی تشکیل می‌دهند. فریدون اصفهانیان هم ناظر بازی است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/369168

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوار ناکامی‌های نفت با دایی به پایان می‌رسد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..