تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه‌نویی: اگر عدالت است باید بازی‌های ما با پرسپولیس همزمان شود

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر قلعه‌نویی که لباس آتش نشانی پوشیده بود در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان گفت: اولا به مردم بزرگ ایران تسلیت می‌گویم. هم جای تسلیت دارد و هم جای غرور ملی که چنین آدم های خدومی داریم. آتش‌نشان هایی که نشان دادند ایرانی دلاور است. آنها فرزندان ایران بزرگ بودند. ان شالله به سمتی برویم که از لحاظ زیرساخت ها به جایی برسیم که دیگر این مشکلات به وجود نیاید. از مسئولان شهر قدس نیز تشکر می کنم که چنین زمین خوبی را درست کردند. علاوه بر اینکه زمین صاف بود، نرم هم بود.

قلعه‌نویی ادامه داد: هر کسی که این بازی را دید لذت برد، هرچند که ما تا دقیقه 80 باید با 3-2 گل حریف را می‌بردیم، اما توپ‌ها را گل نداریم که جای تأسف دارد. آنها نیز در دقایق پایانی بازی فشار آوردند، با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به هواداران تیمم که مردانه ایستادند و تیم را تشویق کردند. ما به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی گفت: کجای دنیا این‌طور زمان‌بندی بازی‌ها عدالت است؟! ما باید با رقیب‌مان همزمان بازی کنیم، اگر عدالت است باید تعداد بازی‌هایی که پرسپولیس جلوتر از ما بازی کرده را ما جلوتر بازی کنیم و سپس بازی‌ها همزمان شود. نمی‌دانم چه مشکلی دارم که همیشه اولین‌ها برای ماست. اولین مربی بودم که از تیمم امتیاز کم شد.

قلعه‌نویی گفت: آدم باید خدا را در نظر بگیرد و عدالت داشته باشد. گله دارم که چرا این کارها را می‌کنند. جاهای دیگر جریمه نقدی می‌کنند، اما تیم قلعه‌نویی را جور دیگر تنبیه می‌کنند. فدراسیون و سازمان لیگ اگر عدالت دارند باید نشان دهند که فوتبال مهم است و من از این مسائل گله‌مندم. اگر دنبال عدالت هستند، اگرنه که تمکین می‌کنیم چون می‌ترسیم کارمان به جاهای دیگر برسد! حالا اگر نشد هم الله و اعلم.

سرمربی تراکتورسازی گفت:‌ موقعیت‌های ما بالای 90 درصد بود. از عالیشاه و نوری تعجب می‌کنم که چطور گل نزدند، هرچند که دفاع ما هم عالی بازی کرد. خدا کند که اشتباه کنم، اما داور پنالتی ما را نگرفت.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه‌نویی: اگر عدالت است باید بازی‌های ما با پرسپولیس همزمان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..