تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




78 کیلوگرم تریاک در عسلویه کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ سهام صالحی با اشاره به کشف تریاک از یک قایق موتوری در اسکله عسلویه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی یک باند در زمینه قاچاق موادمخدر را شناسایی و منهدم کردند.

وی بیان کرد: با شناسایی و زیر نظر گرفتن یک باند که قصد داشتند با استفاده از  یک فروند قایق موتوری در اسکله شیلات  شهر "نخل تقی" از توابع شهرستان عسلویه  یک محموله تریاک را  تخلیه و به صورت مخفیانه در یک محل نگهداری و سپس توزیع کنند.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه تصریح کرد: در همین راستا یک تیم ویژه از پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات هماهنگ در هنگام تخلیه محموله تریاک در محل حاضر شده و در بازرسی از قایق 78 کیلو و 275 گرم تریاک را کشف کردند.

برگزاری مسابقه کتاب خوانی" پیام سازندگی"در دهه فجر 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقه کتاب خوانی ویژه سوادآموزان دوره انتقال ایرانی با عنوان« پیام سازندگی» درایام مبارکه دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

غلامرضا دانش‌فر، در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام« اقتصا مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته است مسابقه کتاب خوانی ویژه سواد آموزان دوره انتقال" با نام« پیام سازندگی» در ایام مبارکه دهه فجر اقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 700 نفر از سواد آموزان استان بوشهر دوره انتقال در این مسابقه شرکت می‌کنند.

معاون سوادآموزی استان هدف از برپایی مسابقه " پیام سازندگی" کمک به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال به"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، دانست و  تصریح کردک ترویج  فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت نوشتن در میان مخاطبان، گسترش فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف  با بهره گیری از تولیدات داخلی از دیگر اهداف این مسابقه  است.

 مجتمع گاز پارس جنوبی با حرکت، چالاکی و پویایی برای رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز گام برمی‌‌دارد

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز  گفت: در این مجتمع ارزش‌ها شناخته شده، اصول مشخص و اهداف شرکت ملی گاز در تمام لایه‌ها کاملا تبیین شده است.

 غلامرضا بهمن‌نیا، خاطرنشان کرد: امروز در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی شاهد عملکرد بسیار خوب متخصصان و کارکنان این مجتمع می‌باشیم و خوشبختانه این مجموعه توانسته‌اند کارهای بسیار بزرگی را رقم بزنند.

بهمن‌نیا افزود:افزود: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی همواره این توجه و حمایت‌ها را با تلاش شبانه‌روزی در تولید پایدار گاز پاس می‌دارند.

وی گفت: آمادگی و انعطاف‌پذیری همراه با پایداری بالا در تولید، در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی وجود دارد و خلاقیت و نوآوری در بخش‌های مختلف این مجتمع جاری می‌باشد.

برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه ساختمان پلاسکو در جزیره خارگ

مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آتش نشان و ابراز همدردی با خانواده داغدار این عزیزان در حادثه ساختمان پلاسکو، در محل ایستگاه آتش نشانی پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان محلی و شهروندان جزیره خارگ با نصب پارچه نوشته و روشن کردن شمع، در محل اداره ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ برگزار شد و با قرائت زیارت عاشورا و فاتحه برای علو درجات سلحشوران شهید حادثه ساختمان پلاسکو یاد و خاطر آن عزیزان را گرامی داشتند و با خانواده داغدیده آنان ابراز همدردی کردند.

آیین افتتاح استانی چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خورموج برگزار شد

مدیر اجرایی استانی فیلم رشد و رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش  در آیین افتتاح استانی چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خورموج با اشاره به پیشینه تاریخی فیلم رشد اظهار داشت :فیلم های این جشنواره از دوم تا هفتم بهمن ماه  همزمان در تمام مناطق هجده گانه آموزشی و پرورشی استان بوشهر در مدارس ، مساجد ،سالن های نمایش سینما ها و.. نمایش داده می‌شود .

امانی با بیان ارسال تعداد 30فیلم از استان بوشهر به دبیرخانه فیلم رشد  تصریح کرد: امسال دو فیلم از فیلم های راه یافته استان بوشهر به دبیرخانه جشنواره با نام‌های "پینوکیو ،عمو سردار و رئیسعلی "به کارگردانی سید رضا صافی در بخش فیلم بلند و "چرخه" به کارگردانی ژاله بوستانی در بخش دانش آموزی جشنواره فیلم رشد موفق به کسب عنوان اولی شدند.

آشنایی کارآموزان بوشهری با مدیریت مهارت و دانش رفتار

دوره آموزشی  مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با هدف آشنایی کارآموزان با معضلات روز جامعه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 بوشهر برگزار شد.

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 بوشهر اظهار داشت: دوره آموزشی  مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با هدف ارتقاء مهارت‌های زندگی با حضور 30 نفر از کارآموزان کارگاه های آموزشی به مدت 2 روز در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد.

جمشید مطرقی در خصوص این دوره آموزشی گفت: تشریح گام به گام مراحل طرح امید از جمله خود آگاهی، نشست مطالعات، نشست اخلاقی و ... در این دوره اجرا  و در نهایت از مخاطبان خواسته شد برای رفع ابهامات موجود و نیز برطرف کردن استرس و اضطراب در خصوص اجرای دوره، طرح توسط هر یک از افراد اجرا شود تا از این طریق تعارضات موجود در روند اجراء حل و نهایتاً منجر به انتقال و مبادله اثر گذار تجارب شود

مددجویان کمیته امداد از مهارتهای فنی و حرفه ای بهره می‌برند

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه از برگزاری دوره آموزشی خیاطی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  روستای شول شهرستان در راستای اجرایی تفاهم نامه همکاری با این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزش فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی مددجویان ،توسعه اشتغال و خودکفایی آنها است.

عباس حقیقی با بیان اینکه مدد جوی آموزش دیده بیکار نمی‌ماند تصریح کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

وی آموزش فنی و حرفه ای را گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و افزود: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان اشتغال است و آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز اشتغال پایدار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به شمار می‌آید.

حقیقی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای نقش مهمی در مهارت آموزی مددجویان دارد، اظهار کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 4 فقره سرقت

ماموران پلیس آگاهی سارق حرفه ای داخل خودرو را با سابقه چهار فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت از داخل خودرو اش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این گزارش حاکیست،  ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوشهر  با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی و افزایش گشت های انتظامی، یک نفر  را شناسایی، دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

گفتنی است، متهم در اعترافات خود گفت: اقدام به  4 فقره سرقت از داخل خودرو شهروندان در سطح شهرستان بوشهر کرده است. که در همین راستا، سارق پس از تشکیل پرونده،برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دو پهپاد به همت جوانان بوشهری در دست ساخت است.

مسئول طراحی و ساخت این پهپادها گفت: این پهپادها به طول دو متر و 89 سانتی متر با طول بال سه متر از یک موتور بنزینی دو سیلندر بهره می برد و 5 و شش دهم اسب بخار قدرت دارد.

امید فخری‌زاده با بیان اینکه قدرت پروازی این پهپادها بین 65  تا 80 کیلومتر متغیر است افزود: از توانمندی‌های این پهپادها پرواز تا 10 هزار پاست.

وی با بیان اینکه  این پهپادها با تلاش جوانان متخصص ساخته شده است گفت: این پهپادها در کمتر از 10 دقیقه مونتاژ و آماده پرواز می‌شود و این ویژگی منحصر به فرد آن است.

مسئول آموزش تیم ساخت این پهپادها هم  بیان کرد:  برای ساخت این پهپاد 80 میلیون تومان اعتبار نیاز است که که تاکنون تنها 20 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

شهرام محمدی افزود: این پهپاد قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد و قیمت آن  بسیار کمتر از نمونه خارجی آن است.

وی گفت: این پهپاد قابلیت استفاده در هر ماموریتی را دارد و این خصوصیت را داراست که جمع و کوچک شده در جعبه قرار گرفته و دوباره باز شود.

امروز استان بوشهر روزی بارانی را شاهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: میزان این بارش ها کمتر از ده میلیمتر بود و در برخی نقاط هم یک میلیمتر گزارش شده است.

زهرا راستگو از فعالیت این سامانه بارشی  تا اواخر امروز خبر داد  و افزود: با خروج سامانه ضمن کاهش نسبی دمای هوا ، خلیج فارس هم مواج و متلاطم می‌شود.

وی بیان کرد:  فعالیت این سامانه بیشتر در مرکز و جنوب استان بوده است.

راستگو افزود: امسال بارش باران در استان بوشهر با تاخیر آغاز شد و میزانش نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.

بوشهر میزبان کارگاه اموزشی  طرح ملی پیمان

طرح ملی پیمان (پیشگیری موثر از اعتیاد برای نشاط اجتماعی) در راستای آموزش سرگروه‌هایی از اعضاء جوان برای انجام فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی با هدف افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به  اعتیاد در نوجوانان و جوانان ، تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت کننده در میان نوجوانان و جوانان از طریق تاثیر گذاری بر جنبه های شناختی ، عاطفی و رفتاری آنان در بوشهر برگزار می‌شود.

این دوره اموزشی با حضور 140 عضوجوان جمعیت هلال احمر  استان های فارس ، کهگیلویه و بویر احمد ،بوشهر وجزیره کیش زیر نظر اساتید و ناظران و مسئولان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشوراز 4  تا 6 بهمن ماه به میزبانی استان بوشهر در مجتمع رفاهی ورزشی شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «78 کیلوگرم تریاک در عسلویه کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..