تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی: برای بازگشت به کورس قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم/ من و کرار کار داشتیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیمی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: ما هم‌قسم شده بودیم تا با پیروزی مقابل پیکان مجدداً به کورس قهرمانی بازگردیم و پرسپولیس را دنبال کنیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود و خدا را شاکریم که توانستیم در این دیدار حساس به پیروزی برسیم. پیکان نیز بازی فوق‌العاده خوبی ارائه کرد که من به این تیم نیز خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در خصوص گلزنی در این دیدار عنوان کرد: تمام تلاش من این است برای تیمم مثمرثمر باشد که خوشبختانه در این دیدار لطف خدا شامل حال من شد تا بتوانم تک گل 3 امتیازی تیم‌مان را به ثمر برسانم.

هافبک تیم تراکتورسازی در خصوص تأخیرش برای ورود به میدان در ابتدای نیمه دوم گفت: من در جایگاهی نیستم که از قانون سر در بیاورم و بدانم آیا داور می‌توانست در غیاب ما بازی را شروع کند یا نه، این اتفاق اولین بار بود که برای من می‌افتاد. 

ابراهیمی در خصوص دلیل این اتفاق گفت: من و کرار یک کار خاص داشتیم (باخنده). نمی‌دانم که در قانون در این خصوص چه مسئله‌ای عنوان شده است اما از تیم پیکان تشکر می‌کنم که در حق ما محبت کرد و تا بازگشت ما به زمین اجازه توقف بازی را داد.

وی در خصوص صحنه‌ای که معتقد به انجام خطای پنالتی بود، گفت: قطعا پنالتی بود، نمی‌دانم چرا داوران روی من زوم کردند و خطاهای پنالتی من را نمی‌گیرند. در بازی قبل هم یک پنالتی برای تیم ما نگرفتند اما کارشناسان گفتند من تمارض کردم. 

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: من خدای نکرده قصد ندارم بگویم داوران از قصد این کار را می‌کنند اما باور کنید پای من را در این دیدار زدند و امیدوارم این بار نگویند که تمارض کردم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی: برای بازگشت به کورس قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم/ من و کرار کار داشتیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..