تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این اپلیکیشن می‌توانید ثانیه به ثانیه آهنگ‌ها را به صورت همزمان با دوستانتان گوش دهید

با این اپلیکیشن می‌توانید ثانیه به ثانیه آهنگ‌ها را به صورت همزمان با دوستانتان گوش دهید

یکی از نیازهای اصلی انسان‌ این است که شادی‌ها و لحظات خوشی که تجربه می‌کند را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارد و موسیقی بدون شک یکی از عواملی است که در بسیاری از ساعات خوش انسان‌ها مشارکت دارد. با آگاهی به قدرت و اثرگذاری موسیقی در زندگی انسان، اکنون اپلیکیشنی طراحی شده که امکان اشتراک گذاری موسیقی بین کاربران در سراسر جهان را بسیار راحت تر و جالب تر خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

این اپلیکیشن جدید که Vertigo نام دارد، به شما امکان می‌دهد که موسیقی مورد علاقه خود را با یک فرد، گروهی از افراد یا عموم مردم در زمان واقعی به اشتراک بگذارید به این ترتیب آنها می‌توانند در لحظه دقیقا به همان آهنگی گوش دهند که شما در حال گوش دادن به آن هستید. البته نه تنها یک آهنگ مشترک، بلکه همگی شما دقیقا ثانیه به ثانیه آن آهنگ را به صورت کاملا همزمان با یکدیگر گوش می‌کنید.

جذب سرمایه 10 میلیون دلاری نشان می‌دهد که این اپلیکیشن توانسته پتانسیل‌های خود را به سرمایه گذارانش اثبات کند و بخش عمده‌ای از این پتانسیل ها به کاربران نسل جوان مربوط می‌شود. نسل جوان امروزی آنچه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد را از زندگی‌های مجازی تفکیک نمی‌کند.

به این ترتیب کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند مطمئن شوند که هیچ چیزی را از دست نمی‌دهند و می‌توانند به صورت پیوسته تجارب خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. به گفته توسعه دهندگان این اپلیکیشن یکی از دلایل موفقیت اسنپ چت این است که به کاربران امکان داده تمامی اجزای زندگی شان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این اپلیکیشن می‌توانید ثانیه به ثانیه آهنگ‌ها را به صورت همزمان با دوستانتان گوش دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..