تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیان‌گذار کمپانی اپیک و خالق موتور بازی‌سازی آنریل، جایزه افتخاری یک عمر دست‌آورد را دریافت می‌کند

بنیان‌گذار کمپانی اپیک و خالق موتور بازی‌سازی آنریل، جایزه افتخاری یک عمر دست‌آورد را دریافت می‌کند

هر ساله در مراسم کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی (GDC)، به یکی از شخصیت‌های برجسته این صنعت جایزه‌ای تحت عنوان Lifetime Achievement Award اهدا می‌شود. جایزه امسال این رویداد متعلق به تیم سویینی، موسس کمپانی Epic Games خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

هفدهمین سالگرد مراسم Game Developers Choice Awards، طی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. در این رویداد تیم سویینی، جایزه افتخاری Lifetime Achievement Award را دریافت خواهد کرد.

 

سویینی در سال ۱۹۹۱ میلادی کمپانی Epic Games را تاسیس کرد. اولین بازی طراحی شده توسط او ZZT بود که در آن بازیکن می‌توانست دنیای مختص خود را خلق کند. کمپانی Epic Games سازنده بازی‌هایی همچون Jazz Jackrabbit، Unreal، Gears of War و Infinity Blade بوده و یکی از بزرگترین دستاوردهای این شرکت ساخت موتور بازی‌سازی Unreal Engine است. سویینی ۱۸ سال است که بر روی Unreal Engine کار می‌کند و این موتور، اساس بازی‌های بزرگی همچون مجموعه بایوشاک، ARK: Survival Evolved، Street Fighter 5، Final Fantasy 7 Remake و XCOM 2 است.

 

جایزه Lifetime Achievement Awards تا به حال به افرادی همچون شیگرو میاماتو، جان کارماک، هیدئو کوجیما، سید میر و کن کوتاراگی تعلق گرفته است. کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی امسال، از نهم تا سیزدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیان‌گذار کمپانی اپیک و خالق موتور بازی‌سازی آنریل، جایزه افتخاری یک عمر دست‌آورد را دریافت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..