تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن رنگ آمیزی مخصوص بزرگسالان دیزنی استرس های شما را از بین می برد

اپلیکیشن رنگ آمیزی مخصوص بزرگسالان دیزنی استرس های شما را از بین می برد

کتاب‌های رنگ آمیزی اغلب برای کودکان طراحی می‌شوند اما چند وقتی است که شاهد عرضه کتاب‌های رنگ آمیزی مخصوص بزرگسالان به بازار بوده ایم. دیزنی نیز که برای کودکان و بزرگسالان با قلب جوان فیلم تولید می‌کند، اکنون به فکر فعالیت در زمینه‌ای مشابه افتاده است. این شرکت هفته جاری از اپلیکیشن جدیدی به نام Color by Disney رونمایی کرد، اپلیکیشنی که کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان را با فناوری ترکیب می کند. با تک شات همراه باشید.

استفاده از این اپلیکیشن صرف نظر از سن کاربران، بسیار لذت بخش است. طرح‌هایی که برای رنگ آمیزی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند متنوع هستند که شامل کاراکترهای محبوب فیلم‌های دیزنی و پیسکرا می شود، هم چنین برخی از صحنه‌های به یادماندی فیلم‌های مورد علاقه کاربران از جمله انمیشن یخ زده، Lion King، کارخانه هیولاها و غیره.

با وجود اینکه به نظر می رسد که این اپلیکیشن بیشتر مناسب کودکان باشد، دیزنی از بازار هدف خود مطمئن است و این برنامه را به صورت ویژه برای والدین و نه کودکان طراحی کرده است. با توجه به اینکه رنگ آمیزی می‌توان استرس افراد را کاهش دهد، دیزنی امیدوار است که پدران و مادران مشکلات خود را برای چند لحظه حین استفاده از این اپلیکیشن فراموش کنند.

برای رنگ آمیزی کاربران می‌توانند از بین طرح‌های مختلف، طرح مورد نظر خود و هم چنین ابزار رنگ آمیزی شامل مداد، مداد شمعی یا ماژیک، اندازه قلم و رنگ دلخواه شان را انتخاب کنند.

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفرم اندروید عرضه شده و در حالت کلی رایگان است اما شامل خرید های درون برنامه ای می شود.

لینک دانلود اپلیکیشن Color by Disney از گوگل پلی

رنگ آمیزی رنگ آمیزی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن رنگ آمیزی مخصوص بزرگسالان دیزنی استرس های شما را از بین می برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..