تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ خواهان همکاری با عراق علیه داعش است/ آمریکا میلیون ها دلار برای عراق هزینه خواهد کرد

سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که رییس جمهوری این کشور خواهان همکاری با عراق برای به شکست رساندن داعش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، "داگلاس سولومن"، سفیر آمریکا در عراق امروز (یکشنبه) تصریح کرد: توافق استراتژیک با عراق در دوره دولت جدید آمریکا کارآمد باقی خواهد ماند.

وی افزود: آمریکا برای حمایت از آشتی در عراق و تامین خدمات برای شهرهای آزادشده در عراق میلیون ها دلار در سال 2017 هزینه خواهد کرد.

این مقام آمریکایی اظهار کرد: دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا سفیران آمریکا را که به صورت سیاسی تعیین شده بودند، برکنار کرده است و من به فعالیتم در عراق ادامه خواهم داد.

انتهای پیام
کلید واژه ها: آمریکا - عراق - رییس جمهوری - سفیر آمریکا - رییس جمهوری آمریکا - سفیر - جمهوری - هزینه - آمریکایی - دلار - داعش - برکنار - توافق - امروز - سیاسی - گزارش - حمایت - تامین - دولت - شبکه - صورت - جدید - کشور - شکست - نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ خواهان همکاری با عراق علیه داعش است/ آمریکا میلیون ها دلار برای عراق هزینه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..