تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری فیتسوال کشتی فجر آفرینان در قوچان

رییس اداره ورزش و جوانان قوچان از برگزاری فیتسوال استعدادیابی کشتی فجر آفرینان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری فیتسوال کشتی فجر آفرینان در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد گفت: طی نشستی که با اعضای هیات کشتی شهرستان قوچان داشتیم ، فستیوال کشتی فجر آفرینان با اولویت استعدادیابی تصویب و برای برگزاری آن تمهیدات لازم پیش بینی شد.
پورآزاد اظهار داشت: در پی برگزاری فستیوال فوتبال با حضور ۵۰۰ نوجوان و خانواده های آنان ، دومین فستیوال در حوزه استعدادیابی کشتی به صورت گسترده برگزار می شود که نشان از توجه اداره ورزش و جوانان قوچان به استعدادیابی جوانان دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان تصریح کرد: این مسابقات با حضور حدود ۴۰۰ کشتی گیر در ۵ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه و با همکاری اداره ورزش و جوانان ، هیات کشتی و اداره آموزش و پرورش قوچان برگزار می شود .
انتهای پیام// ح خ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری فیتسوال کشتی فجر آفرینان در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..