تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدرسه شبانه روزی مراوه تپه تا بررسی کامل علت مسمومیت

مدرسه شبانه روزی مراوه تپه تا بررسی کامل علت مسمومیت دانش آموزان تعطیل شد.

تعطیلی مدرسه شبانه روزی مراوه تپه تا بررسی کامل علت مسمومیتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ به نقل از روابط عمومی آموزش پرورش، با اعزام گروه هایی از استان برای بررسی علت مسمومیت  دانش آموزان، مدرسه شبانه روزی  محمد رسول الله روستای عرب قره حاجی شهرستان مرواه تپه  تا مشخص شدن علت تعطیل شد و دانش آموزان به خانه رفتند.

از 80 دانش آموز این مدرسه شبانه روزی صبح امروز، 38 نفر به دلیل سرگیجه و حالت تهوع با آمبولانس منطقه و اتومبیل های روستاییان به بیمارستان رسول الله کلاله منتقل شدند.

در حال حاضر37 نفر از دانش آموزان مرخص شدند و تنها یک نفر بستری است.

سایر دانش آموزان هم که علایمی نداشتند و به بیمارستان نرفتند، برای اطمینان بیشتر در مرکز بهداشت روستایی تحت معاینه قرار گرفتند.

شهرستان محروم مراوه تپه واقع در شرقی ترین نقطه استان گلستان و هم مرز با کشور ترکمنستان است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدرسه شبانه روزی مراوه تپه تا بررسی کامل علت مسمومیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..