تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده حملات علیه آیت الله دولابی چه کسانی هستند؟ / آیا تعریف از برجام شما را به سکوت وا خواهد داشت؟

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013843

تخریب های رسانه ای بر علیه آیت الله دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بی شک از طرف برخی هدایت و ساماندهی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، معروف به ابوالقاسمی، متولد شهر مقدس مشهد و در حال حاضر ساکن شهر مقدس قم است،دارای مدرک سطح چهار حوزه علمیه و دکترای علوم قرآنی و حدیث است.

وی حافظ کل قرآن کریم،دارای هفت رتبه بین المللی در مسابقات بین المللی قرآنی در کشورهای عربستان، سوریه، لبنان، مصر و ایران در زمینه حفظ و تفسیر قرآن بوده و نشان ملی فرهنگ و هنر را در سال ۹۰ از رئیس جمهور دریافت کرده است.

وی همچنین نشان خادم القرآن را در سال ۸۰ از رئیس جمهور وقت دریافت کرده و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی، هئیت امنای سازمان دارالقرآن کریم، عضو ستاد عالی مسابقات عالی کشور، عضو هئیت امنا و مدیر مدرسه مشکات و مدیر مرکز فقه نظام از دیگر فعالیت های وی محسوب می شود.

*تلمذ از محضر اساتید برجسته

حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی همچنین ۱۵ سال، در سطوح عالیه و خارج تدریس داشته و در نزد اساتیدی همچون آیات عظام خراسانی، تبریزی، فاضل لنکرانی و شبیری زنجانی تلمذ کرده است.

وی در حال حاضر درس خارج فقه و اصول و برخی از کتب شهید صدر،شرح زیارت جامعه کبیره،کتاب جهاد جواهر و شرح اصولی کافی را تدریس می کند.

از این استاد حوزه و دانشگاه نیز ۲ هزار ساعت برنامه از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شده و ۷۰ سفر به کشورهای مختلف برای تبلیغ به زبان های عربی و فارس در کارنامه فعالیت های وی دیده می شود همچنین این استاد حوزه در رادیو و تلویزیون های این کشورها از جمله مصر، بحرین، لبنان، سوریه، عراق، امارات، پاکستان، بلژیک، اسلوونی، هلند، ترکیه،سودان، الجزایر، تونس، آفریقای جنوبی و موزامبیک  نیز به اجرای برنامه پرداخته است.

*حضور در زنجان برای شرکت در خبرگان رهبری

وی در ابتدای حضور خود در زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار موج رسا، که از چه جریانی وارد انتخابات شده اید، گفت: دارای سابقه سیاسی که عضو حزبی باشم نبوده ام اما رایحه سیاسی در همه حرف های من از جمله تفسیر قرآن نیز دیده می شود، تفسیر قرآن در حرم مطهر حضرت معصومه در ایام ماه رمضان برگزار می شود که در این برنامه آیات مطابق با جریانات جاری جامعه بیان می شود که عکس العمل های مختلفی نیز داشته است.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری زنجان ادامه داد: کسانی که منافع آنها به خطر افتاده بود و معتقد هستند نباید قرآن را سیاسی کرد، با اجرای این برنامه موافق نبودند،کار فقهی من در قم نیز سیاسی است چرا که معتقدم نباید تنها به فقه فردی پرداخت بلکه باید به فقه اجتماعی نیز توجه ویژه شود.

مساله سیاسی کردن قرآن توسط آیت الله دولابی قبل از راه یابی وی به خبرگان نیز مطرح بود که وی با راه یافتن به خبرگان این مسیر را ادامه داد.

در یکی از جلسات تفسیر که هفته های گذشته در مسجد امام محمد باقر (ع) برگزار شد، وی با انتقاد از اقدام نابخردانه و تحقیرآمیز مسئولان تراز اول مملکت در استقبال عجیب و غریب از خرید یک هواپیما و ذوق زدگی بیش از حد بوجود آمده که ایرباس خریداری شده را برای تقدس! دور گنبد حضرت رضا(ع) طواف دادند گفتند: «قرار بود یک شبه همه تحریم‌ها برداشته شود اما چه شد؟ بعد از چند ماه یک هواپیمای استردادی از کشور اسپانیا تحویل ایران می‌شود و جای تاسف دارد که وزیر این مملکت به استقبال یک هواپیمایی فرانسوی برود.»

همین انتقاد آیت الله دولابی سبب شد به ظاهر برخی از رسانه ها ولی در پشت پرده برخی از شخصیت ها به این اقدام واکنش نشان دهند.

عکس العمل برخی افراد و جراید منتسب به اصلاح طلبان در زنجان، برای تخریب شخصیت ها و به انزوا کشانیدن قرآن و مفسر قرآن برای فردی کردن قرآن در حالی کلید خورده است که دین اسلام چیزی غیر از دیانت و سیاست نیست.

هجوم به آیت الله دولابی از طرف برخی اشخاص بیشتر نشان از تخریب بر علیه ایشان است که این روزها از طرف برخی سازماندهی می شود.

 حال سوال اینجاست که اگر آیت الله دولابی در این مقام به تعریف و تمجید برجام و اقدامات دولت می پرداخت باز هم رسانه های همسو و زنجیره ای بر علیه ایشان این همه نقد و تحلیل می نوشتند؟

 انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده حملات علیه آیت الله دولابی چه کسانی هستند؟ / آیا تعریف از برجام شما را به سکوت وا خواهد داشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..