تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت دفاعی و توان موشکی 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد

ساعت: 17:17 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013981

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت دفاعی و توان موشکی ایران 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد، در هر شرایطی باید مقتدر باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، نادر قاضی پور در یادواره 88 شهید پلدشت گفت: اقتدار و موفقیت هایمان را مدیون خون شهداء، ایثارگران و راهنمایی های مقام معظم رهبری هستیم.

 

وی تصریح کرد: باید بیش از پیش به خانواده شهداء و ایثارگران احترام و ارزش گذاشته شود.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از آقازاده ها در خصوص توان موشکی کشورمان افزود: قدرت دفاعی و توان موشکی ایران 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد، در هر شرایطی باید مقتدر باشیم.

 

به گفته وی خلیج فارس مورد احترام مردم آذربایجان است و اجازه نمی دهیم کشوری خیال داشتن آن را بکند.

 

قاضی پور با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه تمام شده است ولی برخی از عوامل فتنه مانده است و برای انتخابات سال 96 برنامه ریزی می کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم کشورمان وطن دوست بوده و در هر شرایطی پیرو مقام معظم رهبری هستند و اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمنان نمی دهند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت اتاق های فکری علیه نظام افزود: اتاق های فکری در حال تلاش بر علیه نظام هستند و تنها را مقابله با آن حفظ وحدت، پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری است.

 

به گفته وی اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری دو عامل تهدید کننده کشورمان است که باید آنها را مدیریت و با آن مقابله کنیم.

 

قاضی پور ضمن تاکید بر حرام بودن حقوق های نجومی گفت: حقوق های نجومی حرام است و باید با عوامل آن برخورد شود، با جدیت تمام پیگیر این موضوع هستیم.

 

وی در خصوص عدم بکار گیری بازنشسته ها تصریح کرد: طبق قانون مصوب بکارگیری اشخاص بازنشسته غیرقانونی است و باید دولت این قانون را اجرایی کند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اخذ مالیات قانون ارزش افزوده در استانهای آذربایجان غربی و شرقی در لایحه بودجه ۱۳۹۶ کل کشور افزود: سرانه آذربایجان غربی کم است، آیا قرار است فقط ما مالیات بدهیم؟

 

قاضی پور در خصوص رفاه طلبی برخی از مسئولان گفت: اگر دنبال رفاه برویم چند سال دیگر با مشکل جدی مواجه می شویم باید ثانیه به ثانیه دنبال کار، اشتغال جوانان و امنیت باشیم.

 

وی تصریح کرد: پایه فساد اخلاقی فساد مالی است، باید کلیه مشکلات شفاف سازی شود.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی دشمنان دستیابی به کشورمان است باید وحدت خود را حفظ کنیم، هر کجا اتحاد باشد پیشرفت حاصل می شود.

 

قاضی پور با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در جامعه گفت: باید تا جایی که می توانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان از مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و مسئولان شهرستان خواست تا تمام تلاش خود را جهت جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی بکار گیرند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت دفاعی و توان موشکی 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..