تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی درباره حادثه در سد حسنلو هشدار داد

ساعت: 17:17 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013745

شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی درباره احتمال شکستن یخ ها سطح سدحسنلو و بروز حادثه برای گردشگران هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازسولدوز خبر،مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر ضمن دادن هشدار درباره احتمال وقوع حادثه در سد حسنلو گفت: با توجه به برودت شدید هوا که باعث یخزدگی سطح آب دریاچه سد حسنلو در نقده شده این احتمال وجود دارد که یخ ها بر اثر فشار بشکنند و حادثه ساز شوند.

یونس علیزاده افزود: از مردمی که این روزها برای دیدن مناظر و طبیعت برفی سد حسنلو عازم منطقه میشوند درخواست میشود از تردد بر روی سطح یخ زده این سد جدا خودداری کنند.

شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی تاکید کرده با توجه به صدور اطلاعیه ها و هشدارهای مکرر در این باره، در صورتی که حادثه ای برای کسی رخ دهد این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

این روزها تعدادی از شهروندان نقده برای گرفتن عکس سلفی با پای پیاده، موتور و حتی خودرو روی سطح یخی سد حسنلو تردد میکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی درباره حادثه در سد حسنلو هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..