تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی مردم و دانش‌آموزان آستانه‌اشرفیه با آتش‌نشانان +عکس

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013916

در پی حادثه ناگوار پلاسکو، تعدادی از دانش‌آموزان و شهروندان آستانه‌اشرفیه با حضور در ایستگاه واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه با آتش‌نشانان همدردی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ صبح امروز تعدادی از دانش آموزان آستانه‌اشرفیه به‌منظور ابراز همدردی و ادای احترام با شهدای آتش‌نشانان  حادثه ساختمان پلاسکو در ایستگاه واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه حاضر شدند.

شب گذشته نیز  تعدادی از شهروندان آستانه‌اشرفیه  با حضور در ایستگاه واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه با  تسلیت و ابراز همدردی و تأسف از حادثه دل‌خراش ساختمان پلاسکو به مأمورین آتش‌نشانانی و شهادت آتش‌نشانان قهرمان با اهدای گل، به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان ادای احترام کردند.

در روز پنجشنبه ۳۰ دی در ساعات اولیه صبح آتش‌سوزی مهیبی در طبقات ساختمان پلاسکو به‌عنوان قدیمی‌ترین ساختمان بلند پایتخت رخ داد که درنهایت پس از چند ساعت حریق، این ساختمان قدیمی با قدمتی بیش از نیم‌قرن فروریخت که منجر به شهادت رسیدن تعدادی از آتش‌نشانان کشورمان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی مردم و دانش‌آموزان آستانه‌اشرفیه با آتش‌نشانان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..