تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ساماندهی مشاغل آلاینده

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1014008

کار گروه ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم با حضور سرپرست فرمانداری، نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و مدیران دستگاه های خدمات رسان و جامعه اصناف اسفراین با هدف تاکید بر ساماندهی و انتقال مشاغل آلاینده و تسریع در راه اندازی شهرک صنعت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، سرپرست فرمانداری اسفراین با اشاره به معضلات و مشکلات زیست محیطی و آلودگی های ناشی از فعالیت مشاغل آلاینده در حریم شهر در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ساماندهی مشاغل آلاینده گفت: ساماندهی مشاغل آلاینده باید با رویکرد فرادستگاهی ساماندهی شود و نباید بار سنگین این مسئولیت به دوش یک دستگاه یا مدیر باشد.

«علی اصغر یحیی آبادی» با تکیه بر لزوم تحقق رفاه شهروندی، افزود: ساماندهی مشاغل آلاینده باید در دستورکار همه دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری، شورای اسلامی شهر و محیط زیست باشد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی هم اصناف را پیشانی جامعه دانست و افزود: بدون شک باید اصناف در خط مقدم فرآیند ساماندهی مشاغل آلاینده باشند.

دکتر «هادی قوامی» با تلنگری به همه دستگاه های مسئول و متولی در امر خدمت رسانی    تصریح کرد: بدون شک باید در گام نخست فرآیند ساماندهی امور زیرساختی و زیربنایی و ملزومات موردنیاز اصناف و مشاغل آلاینده در شهرک صنعت فراهم آید تا شاهد حضور با اراده اصناف  در این جریان باشیم.

در این نشست دیگر مسئولان هم بعد از شنیدن دغدغه های اصناف و بازاریان از فعالیت های خود در حوزه ساماندهی مشاغل آلاینده گزارش دادند.

پیش از این نیز،  سپهرآیین، از لزوم توجه به ساماندهی مشاغل آلاینده گزارشی نوشت که در آن از تعلل هشت ساله در فرآیند انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده هم روایت کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ساماندهی مشاغل آلاینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..