تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گرمه رتبه‌بندی می‌شوند

ساعت: 16:59 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013319

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان پس از ارزیابی رتبه‌بندی خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، عباسپور رییس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه در بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری روستاهای چشمه خان و دشت در جریان روند فعالیت این کانون‌ها قرار گرفت.

وی هدف از این بازدید را ارزیابی کانون های مساجد عنوان کرد و افزود: در سال جاری کانون‌های مساجد این شهرستان جهت حمایت بیشتر، رتبه‌بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: کانون‌های درجه ١ مبلغ ده میلیون ریال، درجه ٢ هفت میلیون ریال و درجه ٣ چهار میلیون ریال اعتبار دریافت خواهند کرد.

ابراهیم عباسپور نشست‌ها و فعالیت‌های کانون‌ها را بستر مناسبی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه ترویج فرهنگ علوم قرآنی، ایثار و شهادت، وحدت و یکپارچگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی دانست و افزود: در جهت خدمات‌رسانی بهتر به کانون‌ها، از کانون‌های فعال و برنامه محور در زمینه‌های پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر، عفاف و حجاب و امربه‌معروف و نهی از منکر نیز حمایت مادی و معنوی می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه از طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استقبال می‌کند.

عباسپور خاطرنشان کرد: از ابتدای برنامه ششم توسعه کانون‌هایی که برنامه محور باشند در اولویت حمایت‌ها قرار خواهند گرفت و ضمن تأیید طرح‌هایی که از کارآمدی خوبی برخوردار باشند از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب طرح، مبلغ ١٠ تا ٢٠ میلیون ریال با اولویت کانون‌های تخصصی و فعال پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تجلیل از خانه‌های نور و کتابخانه‌های فعال کانون‌های مساجد نیز در دستور کار است و مبالغی از ٢ تا ٤ میلیون ریال اعتبار به این مراکز به‌عنوان سرانه پرداخت می‌شود.

خاطرنشان می‌گردد در پایان این بازدید از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه تعداد ٣٠جلد کتاب به کانون‌های مساجد روستاهای دشت و چشمه خان اهداء شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گرمه رتبه‌بندی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..