تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتباع بیگانه جای کارگران ایرانی را گرفتند/خطر در کمین صدها ارومیه‌ای!/کارخانه سیمان دورود؛ پلاسکویی که آهسته فرو می ریزد

ساعت: 17:22 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1014017

آخرین تحولات استانی در 3بهمن 95/ از استان ها چه خبر؟

انبوه اخبار و مطالب در سایت های خبری و خبرگزاری ها، عاملی است تا گزارش و اخبار های نابی که بعضاً در استان ها مخابره می‌شود دیده نشود.بر همین اساس در نظر داریم، گلچینی از بهترین مطالب استانی را که در طول روز تولید می‌شود را در قالب بسته ای با نام" از استان ها چه خبر؟ " منتشر نمائیم. بدون شک انتخاب این مطالب به معنی نادیده گرفتن مطالب تولیدی و فاخر دیگر استان ها نمی‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتباع بیگانه جای کارگران ایرانی را گرفتند/خطر در کمین صدها ارومیه‌ای!/کارخانه سیمان دورود؛ پلاسکویی که آهسته فرو می ریزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..