تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی دانش آموزان نهاوندی با آتش نشانان حادثه پلاسکو +تصاویر

جمعی از دانش آموزان و آتش نشانان کارخانه سیمان نهاوند با خانواده های شهدای آتش نشان تهران ابراز همدردی کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،تعدادی از دانش آموزان مدرسه غیرانتفاعی ادیب به همراه مدیران و معلمان خود  با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی نهاوند به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکوی تهران ادای احترام کردند. همدردی دانش آموزان نهاوندی با آتش نشانان حادثه پلاسکو +تصاویر همدردی دانش آموزان نهاوندی با آتش نشانان حادثه پلاسکو +تصاویر

 این دانش آموزان  با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با خانواده های این آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند.

همدردی دانش آموزان نهاوندی با آتش نشانان حادثه پلاسکو +تصاویر

 همچنین در پی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و فداکار سرزمینمان که در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران به وقع پیوست، کارکنان واحد HSE شرکت سیمان نهاوند همدردی خود را با خانواده های شهدای آتش نشان اعلام کردند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی دانش آموزان نهاوندی با آتش نشانان حادثه پلاسکو +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..