تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف محموله خشکبار قاچاق در کرمانشاه

محموله خشکبار قاچاق به ارزش بيش از 400 ميليون ريال توسط پليس کرمانشاه کشف شد.

توقیف محموله خشکبار قاچاق در کرمانشاه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت:ماموران پليس يگان امداد اين شهرستان کرمانشاه حين گشت زني در جاده روانسر- کرمانشاه به يك دستگاه سايپا آبي رنگ برخورد کردند که ضمن بي توجهي به ايست مأموران، با افزايش سرعت خودرو اقدام به فرار کرد.

سرهنگ رضا شیرزادی افزود:ماموران يگان امداد پس از تعقيب وگري کوتاهي، خودروي موردنظر را پيش از ورود به داخل شهر کرمانشاه متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسي از خودرو يک و نيم تن خشکبار قاچاق کشف شد که در اين راستا خودروي حامل کالاي قاچاق توقيف و دو نفر نيز دستگير شدند و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف محموله خشکبار قاچاق در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..