تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه حکیمیان با رویکرد احداث موزه فرهنگ عامه مرمت می‌شود

خانه حکیمیان از خانواده اطبای قدیم زنجان با رویکرد احداث موزه فرهنگ عامه مرمت می‌شود.

خانه حکیمیان با رویکرد احداث موزه فرهنگ عامه مرمت می‌شودیحیی رحمتی، مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از مرمت خانه حکیمیان خبر داد و اظهار داشت: این خانه تاریخی با رویکرد احداث موزه فرهنگ عامه مرمت می‌شود.
 
وی افزود: از اواسط قاجاریه یکی از خاندان‌های اصیل زنجان در خانه حکیمیان سکونت داشتند و مرمت این خانه از لحاظ اجرایی دو سال طول خواهد کشید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: مرمت بناهای تاریخی چون بازار زنجان، سرای ذبیحیان، مسجد آقا کاظم و بخش‌هایی از گنبد سلطانیه امسال شروع می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه حکیمیان با رویکرد احداث موزه فرهنگ عامه مرمت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..