تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر نام فیلم «خانه» (اِو)؛ شاید بعد از جشنواره فیلم فجر

اولین فیلم بلند سینمایی اصغر یوسفی‌نژاد علیرغم اعلام کارگردان در برخی مصاحبه‌ها در رابطه با تغییر نام اثر، امکان این امر میسر نشد.

تغییر نام فیلم «خانه» (اِو)؛ شاید بعد از جشنواره فیلم فجربه گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی فیلم «خانه» (اِو)، یوسفی نژاد کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «خانه» (اِو) در مورد تغییر نام این فیلم توضیح داد: «پروانه ساخت فیلم «خانه» که در زبان ترکی «اِو» گفته می‌شود، با نام اولیه «اتاق تشریح» صادر شده بود. اشاره مستقیم این عنوان به مضمون و زبان ترکی فیلم، سبب شد سازندگان اثربه فکر تغییر نام آن بیافتند. «اِو» به معنی خانه نامی بود که فیلم با آن به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد».

وی ادامه داد: «اعضای شورای سیاست‌گذاری سینمای هنر و تجربه و کمیته انتخاب جشنواره با توجه به سختی تلفظ نام ترکی فیلم و با این نگاه که نام اثر تا این اندازه به مضمون و داستان فیلم اشاره نداشته باشد، پیشنهاد تغییر نام آن را مطرح کردند. درخواست تغییر نام فیلم، طی نامه‌ای به اداره کل سینمای حرفه‌ای ارسال شد، اما در روزهای منتهی به جشنواره فیلم فجر و حجم بالای کار و کمبود زمان لازم، تا زمان تحویل نسخه نهایی به دفتر جشنواره، پاسخی در رابطه با نتیجه درخواست تغییر نام به‌دست سازندگان فیلم نرسید».

یوسفی‌نژاد گفت: «در نتیجه فیلم با نام «خانه» (اِو) در جشنواره سی و پنجم فجر به نمایش درخواهد آمد تا پس از جشنواره که زمان کافی برای این بررسی در اداره مربوطه وجود دارد و  براساس بازخوردها، مجددا پرونده تغییر نام فیلم به جریان بیفتد».

«خانه» (اِو) اولین ساخته بلند سینمایی اصغر یوسفی‌نژاد یکی از دو فیلم فهرست فیلم‌های گروه هنر و تجربه است که به بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سایه» که به‌خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است، زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش مأموران جسد او را به اتاق تشریح منتقل می‌‌کنند. اما «سایه» نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی بازیگران فیلم «خانه» (اِو) هستند.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از: سایر بازیگران: اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام  کاظمی، علی‌ بیگ‌محمدی، محسن کهنسال، رضا محمدی، سحرداودی، حمید صلاحی، شمس‌الله کیان، غلامرضا آقاجانی، معصومه نیرومند، سلوا خدایی، جواد محمدپور،حسین اسدی، سرمایه‌گذار: صفیه اصلانی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، مدیر‌صدابرداری: حمید سلیمانی‌نیا، تدوین و تصحیح رنگ: امیر اطمینان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: افشین عزیزی، طراح صحنه، لباس و چهره‌پردازی: بهمن ارک، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آرزو دهناد، مدیرتولید: علیرضا فرشی‌میلانی، مدیر تدارکات: محمدعلی جاهد، عکاس: علیرضا علیزاده، مدیر روابط‌عمومی: سعیده الله‌دادی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر نام فیلم «خانه» (اِو)؛ شاید بعد از جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..