تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ دلیل برای آنکه نیسان جوک نخریم!

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

کم و بیش همه ما ایرانی‌ها با کیفیت محصولات نیسان به واسطه حضور این برند با خودروهایی مانند ماکسیما، رونیز و … آشنا هستیم. با افزایش شدت تحریم‌ها، دست ما ایرانی‌ها از خودروهای این برند ژاپنی دور ماند تا اینکه به‌تازگی نمایندگی رسمی محصولات نیسان در کشورمان شروع به فعالیت نموده است. سرآغاز شروع فعالیت این نمایندگی، محصولی به نام نیسان جوک است. شرایط فروش این خودرو مدتی هست که اعلام شده و نیسان جوک با قیمت ۱۲۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای مدل کم آپشن و ۱۷۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای مدل فول آپشن، در حال عرضه است. نیسان جوک اگرچه قابلیت‌های زیادی دارد اما در بخش‌های مختلف ساخت و عرضه این خودرو، نقاط ضعفی دیده می‌شود که آنها را برای شما شرح می‌دهیم…

۱. قدرت موتور

J_eng3

نیسان جوک به‌عنوان یک مینی کراس‌اوور شهری، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اما قدرت موتور این خودرو فقط برای فعالیت‌های روزمره شهری مناسب است و شما نمی توانید توقع زیادی از آن داشته باشید. البته این انتقاد مربوط به پیشرانه مدل پایه جوک می‌شود که با نام اسکای پک در ایران عرضه خواهد شد و مدل فول آپشن جوک با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو قدرت خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بنابراین اگر بخواهید نیسان جوک با موتور قدرتمند در اختیار داشته باشید باید در حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه بیشتری پرداخت کنید.

۲. کابین پلاستیکی

J_int1

متاسفانه نیسان جوک با وجود اینکه یک خودرو با کیفیت در کلاس خود محسوب می‌شود اما جنس کابین داخلی آن خوب انتخاب نشده و یکی از معایب اصلی این خودرو، استفاده از مواد ارزان قیمت در ساخت کابین است. زمانی که درب خودرو را باز می‌کنید در نگاه اول همه بخش‌ها خوب به نظر می‌رسند اما وقتی که با دست خود داشبورد را لمس می‌کنید از کیفیت پایین پلاستیک بکار رفته در کابین، مایوس می‌شوید. البته نباید فراموش کرد که در ایران، خودروهای چینی حضور دارند که کیفیت کابین بسیار ضعیفی دارند اما در اینجا این محصول با سایر رقبای کره‌ای و ژاپنی مقایسه شده و ضعف مواد بکار رفته در کابین کاملا مشخص خواهد بود.

باید بخوانید:  وسایل نقلیه خودران نیسان منطبق با عادات رانندگی مردمان هر شهر؟!

۳. فضای کم سرنشینان عقب

J_3_4r2

در بخش عقب، سرنشینان عقب نیسان جوک بدون شک با مشکل روبرو خواهند شد یکی از این مشکلات فضای کم سرنشینان عقب به‌خصوص در قسمت قرارگیری پاها است. فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب در حد یک خودرو هاچبک است و اصلا شباهتی به خودروهای کراس‌اوور یا شاسی بلند ندارد. بنابراین اگر در خانواده شما افراد بزرگسال با قد بیش از ۱۷۵ سانت حضور دارند، این خودرو را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

۴. عدم راحتی صندلی‌ها

J_3_4f8

کیفیت راحتی صندلی‌های نیسان جوک چندان مناسب نیست. در سفرهای طولانی سرنشینان این خودرو به‌خصوص در بخش عقب دچار مشکل خواهند شد و عدم راحتی صندلی‌ها برای آنها بدون شک آزاردهنده خواهد بود. این صندلی‌های علاوه بر این که کمی سفت هستند از آرگونومی خوبی پیروی نمی‌کنند و بعد از مدتی احساس خستگی را برای سرنشینان به‌همراه می‌آورند. در کل نیسان در بخش عقبی جوک ضعیف عمل کرده و آن کاملا واضح است.

کلام آخر

J_3_4f12

نیسان یک برند ژاپنی باکیفیت است که جای خالی محصولات این برند در کشورمان حس می‌شد که به لطف برطرف شدن تحریم‌ها، این مشکل تا حدودی مرتفع شد. نیسان جوک با توجه به رنج قیمتی عرضه شده در ایران رقبایی مانند سوزوکی ویتارای کلاس ۸، هیوندای توسان ix35، کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX دارد و به‌نوعی می‌توان محصولات سانگ یانگ مانند کوراندو را به لیست رقبای این خودرو افزود اما نیسان جوک در خود گزینه‌های جذاب زیادی دارد که احتمالا باعث استقبال مردم از این خودرو شوند. هدف از بیان نقاط ضعف این خودرو، انتخاب دقیق‌تر شما کاربران سایت چرخان است تا با دید بیشتری بتوانید انتخاب کنید.

باید بخوانید:  نیسان نیسمو سنترا ماه آینده می‌آید!

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ دلیل برای آنکه نیسان جوک نخریم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..