تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپیوترها چگونه جهان اطراف را می‌بینند

درک یک تصویر نیاز به شناخت جهان اطراف دارد، این جمله را John Berger که یک منتقد هنری است می‌گوید. کامپیوترها همه چیز را کاملا متفاوت می‌بینند. وقتی یک هوش مصنوعی تصویری را می‌بیند، آن را به‌صورت چندین شی درک می‌کند و تلاش می‌کند تا از آن‌ها زمینه‌ای بسازد. برنامه‌نویس استودیو دانمارکی Stoj با استفاده از صحنه‌ای از فیلم “گرگ وال‌استریت” این مفهوم را نشان می‌دهد.

این برنامه‌نویس می‌گوید:

برای اکثر انسان‌ها این کار بدون توجه به اندازه، مقیاس و چرخش اشیا کار ساده‌ای است. این امر برای کامپیوترها سخت بوده ولی پیشرفت‌های اخیر، بهبودهای چشمگیری را در دقت، سرعت و همچنین شناسایی چند شی در یک تصویر را به‌همراه داشته است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپیوترها چگونه جهان اطراف را می‌بینند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..