تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ویژگی جدید در ویندوز 10 باعث بهبود شارژدهی باتری یا عملکرد دستگاه می‌شود

مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای ویندوز 10 بوده که توسط آن کاربر قادر به انتخاب بین گزینه‌های بهبود شارژدهی باتری یا عملکرد دستگاه است. این غول عظیم نرم‌افزاری یک گزینه کشویی جدید در بخش باتری در نوار وظیفه برای بهبود مدیریت مصرف انرژی درنظر گرفته است. درحال‌حاضر کاربران ویندوز 10 برای مدیریت مصرف انرژی باید وارد بخش تنظیمات دستگاه شوند که این نوار کشویی باعث تسریع در انجام این تنظیمات می‌شود.

این ویژگی مربوط به نسخه 15014 ویندوز 10 بوده که در دسترس کاربران اینسایدر قرار دارد و مایکروسافت وعده داده که در به‌روزرسانی‌های آینده تمرکز بیشتری بر روی شارژدهی باتری داشته باشد. در این به‌روزرسانی یک فروشگاه کتاب‌ جدید به ویندوز 10 اضافه شده و کاربران می‌توانند یک رنگ سفارشی برای ویندوز خود انتخاب کنند. مایکروسافت ویژگی جدیدی را به ویندوز 10 افزوده که ویندوز به‌صورت خودکار می‌تواند فضای ذخیره‌سازی سیستم کاربر را خالی کند و این امر را با حذف فایل‌هایی که بیش از 30 روز در قسمت حذفیات ویندوز باقی مانده، انجام می‌دهد.

مایکروسافت این ویژگی‌ها را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی Creators ویندوز 10 در ماه آوریل ارایه خواهد کرد. اگر خواهان تجربه زودتر این ویژگی‌های جدید هستید، می‌توانید به برنامه اینسایدر مایکروسافت بپیوندید.

کانسپت: تم تمام روشن برای نسخه رومیزی ویندوز 10

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ویژگی جدید در ویندوز 10 باعث بهبود شارژدهی باتری یا عملکرد دستگاه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..