تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه فوق العاده کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت مجلس در موضوع حادثه پلاسکو

جلسه فوق العاده کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت مجلس در موضوع حادثه پلاسکو

علی نوبخت اظهار داشت: بنا شد که فردا جلسه فوق العاده کمیسیون های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت با دستگاه های ذی ربط برگزار شود همچنین قرار است که دستگاه های مختلف که گزارشی در مورد اقدامات انجام شده ارائه کنند.

نوبخت ادامه داد: ما همچنین روز گذشته جلسه ای را در محل ستاد بحران در کنار ساختمان پلاسکو برگزار کردیم که در این جلسه دستگاه های ذی ربط گزارشات خود را ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه از کمیسیون های عمران، بهداشت، اجتماعی، شوراها، مسوولانی از وزارت خانه های راه و شهرسازی، کشور، مسوولان ستاد بحران، هلال احمر ، اورژانس کشور و نماینده دادستانی حضور داشتند.

نوبخت یادآور شد: به طور حتم باید بهداشت روانی افراد حادثه دیده و نیروهای امدادی در بالاترین حد نگه داشته شود، همچنین از انجمن روانشناسی درخواست شده است که با کمک صدا و سیما اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند تا بتوان کمک‌های شایسته‌ای را در این راستا انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: ما همچنین نگران سلامتی افراد هستیم که برای کمک رسانی به حادثه پلاسکو مشغول انجام وظیفه هستند، زیرا دود و گاز در این محل زیاد شده است، در این راستا ماسک های مخصوص در اختیار اورژانس قرار گرفته که این افراد می توانند از آن استفاده کنند.

۴۵۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه فوق العاده کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت مجلس در موضوع حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..