تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگاه سازی خانواده ها راهکار اصلی مقابله با آسیب های اجتماعی است

غلامحسین غفاری روز یکشنبه در طرح تربیتی و آموزشی همسران کارکنان انتظامی درمیان، افزود: باید با معرفی این آسیب ها اجتماعی از سوی والدین به فرزندان، آنها را در مقابل تهدیدات مصون کنیم.
وی بیان کرد: کنترل آسیب های اجتماعی با تاسی به مبانی و ارزش های دینی با سهولت بیشتری ممکن می شود.
وی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری هرچه در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی و مصونیت بخشی نسل جوان و نوجوان هزینه کنیم، نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و در آینده آثار و نتایج مثبت آن را دریافت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی همان جنگ دین زدایی از جامعه اسلامی است، اضافه کرد: امروز جنگ نرم دشمنان که از 25 سال پیش شدت یافته است، آسیب های زیادی را بر جامعه و خانواده ها وارد کرده است.
وی یادآور شد: تربیت نسل پاک، عفیف و اخلاق مدار تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید ازسوی خانواده ها بویژه مادران جدی گرفته شود.
به گزارش ایرنا، غفاری با اشاره به اینکه نهاد خانواده به عنوان پایه و اساس اجتماع مطرح است، یادآور شد: ایثار، گذشت و فداکاری عامل سرپا ماندن خانواده هاست.
به گفته وی کانون خانواده همیشه مشمول رحمت الهی است و اخلاق، ایمان و عمل صالح مقوم پایه های آن است.
وی با بیان اینکه عفت و پاکدامنی مانع فروپاشی خانواده‌ها می شود، گفت: رعایت حجاب و عفاف در استحکام نهاد خانواده نقش بسزایی دارد و آرامش روانی و درونی را به همراه دارد.
وی بر ضرورت حفظ متقابل حرمت شوهر و زن در خانواده تاکید کرد و افزود: حجاب تنها مخصوص بانوان نیست بلکه آقایان نیز باید پوشش مناسب داشته باشند و حجاب اسلامی را رعایت کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 *6054 *خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- مریم پنجابی*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگاه سازی خانواده ها راهکار اصلی مقابله با آسیب های اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..