تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 خبر کوتاه استان کردستان

** مصدوم شدن سه نفر در محور سقز - دیواندره در حادثه رانندگی
فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: لغزندگی جاده و ناتوانی راننده سواری پژو 405 در کنترل خودرو در محور سقز - دیواندره سه زخمی به جای گذاشت.
سرهنگ علی صدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این حادثه در گردنه محمودآباد این شهرستان در 25 کیلومتری سقز به وقوع پیوست.
سیروان فتاحی، رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سقز هم در گفتگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: زخمی های این حادثه رانندگی با حضور هلال احمر مستقر در پایگاه صاحب و فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شدند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

** ابراز همدردی جمعیت هلال احمر بانه با آتش نشانان حادثه پلاسکو
جمعیت جوانان هلال احمر بانه امروز یکشنبه با آتش نشانان و خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو ابراز همدردی کردند.
در این آیین رئیس جمعیت هلال احمر بانه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان پلاسکو گفت: این شهیدان قهرمانان تاریخ معاصر هستند که با گذشتن از جان خود به وظیفه خود عمل کردند.
آزاد فتاحی افزود: این حادثه تجربه ای تلخ برای آتش نشان بود اما صحنه های بسیار زیبا از جانفشانی و فداکاری اتش نشانان ایثارگر خلق کرد که برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر و آتش نشانی اهداف مشترکی دارند که رسیدن به این اهداف نیازمند از خود گذشتگی و فداکاری است آتش نشانان حادثه دلخراش پلاسکو این از خود گذشتگی را به تمام دنیا نشان دادند.
در ادامه این آیین رئیس اتش نشانی بانه ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو گفت: کار آتش نشانی نیاز به فداکاری و شجاعت زیادی دارد امروز همکاران ما در این حادثه در انجام وظایف محوله خود جان خود را فدا کردند.
ظاهر حیدری افزود: حادثه تلخ پلاسکو در خاطر ما می ماند چرا که تعدادی از همکاران فداکار ما جان خود را در برای رسیدن به اهداف همان حفظ جان هموطنان است فدا کردند.
شهرستان مرزی بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/7249
خبرنگاران: زینب طلائی/ابراهیم محمد حسینی
انتشار دهنده: مسعود احمدی
×× آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@irnasanandaj
https://telegram.me/joinchat/
dhygaj7hzZXSBJmwux3bvg

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 خبر کوتاه استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..