تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخار آفرینی صداوسیمای مرکز قزوین در اجلاس فناوری رسانه

صداوسیمای مرکز قزوین در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه تندیس برترین مرکز فنی را در بین مراکز 33 گانه کشور از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛بگفته ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ،در این اجلاس 197 طرح در حوزه های فنی و تخصصی ارائه شد که پس از بررسی این طرح ها در کمیته های شش گانه، صداوسیمای مرکز قزوین با ارائه ی 4 طرح ممتاز و برگزیده توانست تندیس برترین مرکز فنی را با رویکرد خودکفایی و خود اتکایی بدست آورد.افتخار آفرینی صداوسیمای مرکز قزوین در اجلاس فناوری رسانه

معصومی فر افزود: صداوسیمای مرکز قزوین با ارائه ی طرح های (نیوز روم خبر) ، تجمیع ایستگاه های ماهواره ای، طراحی سامانه ی هوشمند دریافت، ارسال وتصحیح خطا در فرستندها از طریق پیامک و طراحی دستگاه ارسال تصاویر زنده از طریق بستر 4G به صورت سیار و بی سیم توانست این موفقیت را کسب کند .

وی اضافه کرد : مهمترین ویژگی بارز این طرح ها اتکاء به دانش بومی و بهره گیری از تجهیزات فنی تولید داخل و در زمنه تحقق اقتصاد مقاومتی بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین گفت : سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه مهمترین عرصه ی ارائه ی ایده ها و طرح های فنی متخصصان رسانه ی ملی در سراسر کشور بود که مرکز قزوین دراین آوردگاه مهم و ارزشمند به کمک دانش و توان متخصصان جوان خود موفق شد برترین طرح ها را ارائه و بیشترین امتیاز را کسب کند.

دکتر علی عسگری رئیس رسانه ملی در مراسم اختتامیه سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با اهدای لوح سپاسی از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر کسب بیشترین امتیاز در بین کمیته های شش گانه ی طرح ها و ایده های خلاقانه در بین مراکز سی و سه گانه تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخار آفرینی صداوسیمای مرکز قزوین در اجلاس فناوری رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..