تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی هیگواین در سری آ برای یوونتوس

کد خبر: ۴۶۶۴۹۰

۴۶۸  بازدید

هیگواین در ۵ بازی اخیر یوونتوس موفق به گلزنی شده است.

 وبسایت نود: هیگواین در دیدار مقابل لاتزیو که به برتری ۲-۰ بیانکونری منجر شد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در پنجمین بازی متوالی برای یوونتوس گلزنی کند و رکوردی را به نام خود ثبت کند. او در بازی مقابل تورینو، رم، بولونیا، فیورنتینا و لاتزیو گلزنی کرد.

این برای اولین بار در یک دهه اخیر است که یک بازیکن یوونتوس موفق می شود در پنج بازی متوالی گلزنی کند. پیش تر، دیوید ترزگه در سال ۲۰۰۵ در نه بازی متوالی، موفق به زدن ۱۱ گل شد:سیه نا، لاتزیو، کالیاری (دوبار)، فیورنتینا، ترویسو، رم، لیورنو، میلان و سمپدوریا، تیم هایی بودند که ترزگه توانست در مقابل آن ها گلزنی کند.

هیگواین برای رسیدن به رکورد ترزگه باید در ۴ بازی بعدی تیمش هم گلزنی کند. مهاجم آرژانتینی در این فصل در ۲۶ بازی موفق به زدن ۱۷ گل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی هیگواین در سری آ برای یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..