تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت فیس تایم گروهی در آی او اس 11

با توجه به گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، قرار است شرکت اپل در آی او اس 11 امکان فیس تایم گروهی را اضافه کند.

قابلیت فیس تایم گروهی در آی او اس 11به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبنی بر گزارشی سایت The Verifier منتشر کرده است، اپل قصد دارد تا در سیستم عامل جدید خود یعنی آی او اس 11، بخش اجتماعی سیستم عامل خود را ارتقا دهد و قابلیت فیس تایم گروهی را اضافه کند. ‏iOS 11 در شهريور ماه سال 96 برای عموم عرضه خواهد شد اما این احتمال می رود كه ورژن بتاى آن در خرداد ماه در كنفرانس WWDC عرضه شود.

اپل در رویداد WWDC که خرداد ماه هر سال برگزار می شود از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های macOS و iOS پرده‌برداری می‌کند. بدین ترتیب احتمال دارد خرداد سال آینده شاهده iOS 11 با امکاناتی جدید نظیر امکان برقراری تماس ویدئویی FaceTime به صورت گروهی باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت فیس تایم گروهی در آی او اس 11»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..