تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات ارتش سوریه برای برقراری ارتباط با فرودگاه و شهر دیرالزور

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای گارد ریاست جمهوری و عشایر، روز یکشنبه عملیاتی را برای برقراری ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه این شهر شروع کردند.

این نیروها در عملیات امروز خود، توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، در محور قبرستان (حدفاصل شهر و فرودگاه دیرالزور) پیشروی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: «عملیات نیروهای سوری در جنوب شهر ادامه دارد و دقایقی قبل پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر، عناصر تروریستی داعش مجبور شدند از محور «البولمان» عقب نشینی کنند.»


شهر محاصره شده دیرالزور سوریه؛ اندازه بزرگتر اینجا    

نیروهای گارد ریاست جمهوری سوریه همچنین توانستند ارتفاعات مشرف بر قبرستان شهر را نیز از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

در این درگیری‌های چند ساعت خسارت زیادی به تروریست‌ها وارد آمد و ده‌ها تن از آنان کشته یا زخمی شدند.

به گزارش فارس، عملیات نیروهای سوری برای تثبیت مواضع در ارتفاعات آزاد شده همچنان ادامه دارد.

همزمان در محور جنوب غربی شهر ده‌ها تن از تروریست‌های داعش در حومه منطقه پمپ بنزین عملیاتی را برای اشغال «میدان البانوراما» آغاز کردند که با هوشیاری نیروهای سوری عملیات تروریست‌ها ناکام ماند و تعدادی از آنان کشته یا زخمی شدند.

در عملیات امروز جنگنده‌های روسی و سوری نقش ویژه‌ای ایفا کردند و با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در مناطق قبرستان، محله المعامل و البونوراما، پیشروی نیروهای سوری را تسهیل کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VW0LWO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات ارتش سوریه برای برقراری ارتباط با فرودگاه و شهر دیرالزور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..