تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مهمترین مشکلات محله آرارات: از صنایع آلاینده تا مشاغل مزاحم

بررسی مهمترین مشکلات محله آرارات: از صنایع آلاینده تا مشاغل مزاحم

جامعه > مشکلات مردم - محله آرارات در شمال غرب تهران با وجودی که به نظر می‌رسد از نقاط مرفه پایتخت باشد، ولی با مشکلات زیادی دست به گریبان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه کمیته نظارت شورای شهر به مشکلات محله آرارات واقع در منطقه 3 پرداخت و در حوزه های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، به بررسی معضلات شهروندان پرداخت. در این محله فعالیت صنایع و مشاغل آلاینده و عاملان سد معبر در مناطق مسکونی از جمله مواردی است که باید ساماندهی شوند.

شورایاران حاضر در این نشست بر نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و پسماند و همچنین افزایش تعداد مخازن در راستای اجرای طرح تفکیک زباله تر و خشک در سطح محله تاکید کردند که این موضوع به معاونت خدمات شهری منطقه اطلاع داده شد.
همچنین شورایاران محله آرارات خوساتار احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله بودند که در این زمینه بررسی هایی صورت گرفته است و نتایج آن به سازمان پارک ها ارسال شده است.
در این نشست گزارشی از شناسایی مشکلات شهروندان محل در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، برگزار شد. لذا بررسی امکان افزایش خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سطح محله، بررسی امکان نصب تابلوی راهنمای مسیر به ساختمان سرا در محله و همچنین بررسی امکان اصلاح هندسی خیابان ملاصدرا به منظور کاهش بار ترافیکی محدوده در دستور کار قرار گرفته شده است.
همچنین امکان احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله نیز از جمله مواردی است که در دست بررسی است.
برخی از شهروندان نیز درخواست مکانیزه کردن پل عابر پیاده واقع در حدفاصل شهرک سوم خرداد و بزرگراه کردستان، بودند که عنوان شد امکان ساماندهی ترافیکی خیابان های شیراز، آرارات و سئول با توجه به توقف خودروها به صورت دوبله از دیگر مواردی است که در دست پیگیری است.
همچنین امکان تملک ملک معارض واقع در خیابان خدامی به منظور بازگشایی کامل خیابان مذکور نیز در دست بررسی است.
مشکلات شهروندان محله در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گرفت و امکان احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی در شهرک فجر، امکان احداث مسجد در سطح محله و همچنین امکان پیش بینی ایستگاه ورزش صبحگاهی در بوستان آرارات از موضوعات در دست بررسی است.
اعضای شورایاری و هیئت امنای محله درخواستهایی مبنی بر گسترش فضای ساختمان سرای محله به منظور افزایش فضای مهدکودک داشتند. در این نشست عنوان شد این موضوع نیاز به همکاری سایر بخش ها دارد و در دستور کار قرار گرفته شده است.
با توجه به اعتبارات لازم در بودجه 96 شهرداری جهت احداث طرح های جدید، در این نشست عنوان شد پیش بینی و تخصیص بودجه به منظور احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله، تخصیص بودجه به منظور احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی در شهرک فجر، پیش بینی و تخصیص بودجه به منظور تملک ملک معارض واقع در خیابان خدامی به منظور بازگشایی کامل خیابان مذکور و همچنین تخصیص بودجه به منظور احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله در دستور بررسی قرار خواهد گرفت.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مهمترین مشکلات محله آرارات: از صنایع آلاینده تا مشاغل مزاحم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..