تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر سومین آتش‌نشان از زیرآوار پلاسکو خارج شد

پیکر سومین آتش‌نشان از زیرآوار پلاسکو خارج شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که از صبح امروز تاکنون چندبار آتش‌نشانان با کشف تکه‌هایی از لباس و وسایل همکاران زیراوارمانده‌شان، کار جستجو و آوار برداری را کند می‌کردند،‌اما در هیچ کدام از این موارد هیچ پیکری از آتش‌نشانان مفقود پیدا نشد.

اما دقایقی پیش، آتش‌نشانان پیکر یکی از افراد مفقود را پیدا کردند و لحظاتی بعد هم خودروی بهشت زهرا این پیکر را از محل برد.

البته از بعدازظهر امروز، آواربرداری به مراحل حساسی رسیده است؛ پس از هر لایه آواربرداری، سگ‌های تربیت شده پلیس، وارد محل می‌شوند تا دنبال پیکر‌های مفقودی بگردند. 

گفتنی است دقایقی پس از ساعت ۴عصر، عوامل انتظامی در محدوده پلاسکو، عمده خبرنگاران را از محل خارج کردند. برای مدتی هم پخش زنده که از شبکه خبر انجام می‌شود، قطع شد.

هنوز کشف پیکر دیگری از آتش‌نشانان زیرآوارمانده را سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو، تایید نکرده است.

۴۷۴۷

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر سومین آتش‌نشان از زیرآوار پلاسکو خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..