تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز همکاری های قشم با شرکت نومورای ژاپن برای طرح توسعه راهبردی منطقه آزاد قشم

مراسم آغاز به کار اجرای قرارداد به روزرسانی و توسعه طرح راهبردی و مدل کسب وکار منطقه آزاد قشم با مشارکت موسسه "نومورای ژاپن (NRI)" و نشست مشترک با موسسه حمل و نقل دولتی کره جنوبی KOTI در تهران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جمع سرمایه گذاران و مدیران شرکت های معتبر ژاپنی در تهران در معرفی جزیره قشم گفت: جزیره قشم بزرگترین جزیره در خاورمیانه است. 
وی افزود: کشاورزی، شیلات و تجارت سه حوزه فعالیت قشم در گذشته بود. برای تقویت این 3 حوزه برنامه های بسیاری در دست اقدام است: از جمله تولید 84 هزار تن ماهی به صورت پرورش در قفس و ایجاد مراکز جدید تولید محصولات کشاورزی به صورت گلخانه ای.

مومنی ادامه داد: طرح جامع خلیج فارس شامل پل، بزرگراه و راه آهن و توسعه 2 مگاپورت شامل بنادر کاوه و سوزا، توسعه فرودگاه، بانکرینگ سوخت رسانی به کشتی های عبوری و ایجاد مراکز مهم مالی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حوزه گردشگری امکانات و قابلیت های متنوعی از جمله 12 ژئو سایت و ژئوپارکی که ثبت یونسکو را دارد بر جذابیت های این جزیره افزوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: عمده فعالیت های قشم در دوران پسابرجام در حوزه انرژی است و در آینده قشم به قطب انرژی در خلیج فارس تبدیل می شود.

وی در این نشست هم چنین بر لزوم مشارکت جوامع محلی در توسعه جزیره قشم تاکید کرد. 

مدیران موسسه "نومورای ژاپن (NRI)" موسسه حمل و نقل دولتی کره جنوبی KOTI ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیران شرکت توسعه سرمایه گذاری قشم و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست حضور داشتند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز همکاری های قشم با شرکت نومورای ژاپن برای طرح توسعه راهبردی منطقه آزاد قشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..