تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیویی که ارتباط جالب میان تمامی انیمیشن های پیکسار را نشان می دهد [تماشا کنید]

همه ما شرکت والت دیزنی را می شناسیم و با محصولات آن آشنایی کامل داریم. این کمپانی توسط «والتر الیاس دیزنی» در سال ۱۹۳۷ میلادی تاسیس گشت و خیلی زود توانست به موفقیت های بیشمار دست یابد. از جمله مشهور ترین آثار والت دیزنی، می توان به میکی موس و داستان اسباب بازی اشاره نمود. البته مورد آخر با مشارکت شرکت پیکسار که یک کمپانی وابسته به دیزنی به شمار می رود، ساخته شده است.

پیکسار در سال های گذشته مجموعه ای از بهترین انیمیشن ها را ساخته و توانسته به سود سرشاری دست یابد. این شرکت اکنون ویدیویی منتشر نموده که همه را به حیرت وا داشته است. بر اساس آنچه در ویدیو می بینیم، می توانیم بگوییم که تمامی محصولات پیکسار با یکدیگر ارتباط دارند و بیشتر شخصیت ها در تمام فیلم ها به چشم می خورند. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا ماجرا برایتان روشن گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیویی که ارتباط جالب میان تمامی انیمیشن های پیکسار را نشان می دهد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..