تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش خالی کردن محتویات شکم ماهی با استفاده از دو سیخ چوبی [تماشا کنید]

اگر تصور می کنید که پاک و خالی کردن شکم ماهی کار دشواری است، توصیه می کنیم حتما ویدئوی آموزشی درج شده در انتهای این مطلب را مشاهده کنید تا بتوانید فقط با استفاده از دو چوب کوچک، احشا و دل و روده ماهی را خارج کنید.

این روش که توسط کانال Morigami در شبکه یوتوب به اشتراک گذاشته شده، برای مواقعی که بیرون از خانه هستید یا حتی زمانی که می خواهید بدون بریدن سر ماهی و باز کردن شکمش، آن را تمیز کنید، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

برای این منظور فقط به دو عدد چاپ استیک یا سیخ چوبی نیاز دارید. آن را از کناره های آبشش ماهی درون بدن آن فرو کرده و سپس به طور همزمان بپیچانید تا همه دل و روده به طور همزمان بیرون کشیده شوند.

برای دیدن این روش فوق العاده کاربردی و آسان پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش خالی کردن محتویات شکم ماهی با استفاده از دو سیخ چوبی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..